2009. február 12., csütörtök

2008-12-11

Mostanában nagyon hanyagolom a pókert, mint ahogy a naplómat is. Sajnálatos tény, de hát ez az igazság. Sajnos nem rajtam múlik a dolog, elég kemény 3 hét van mögöttem, ennyi beadandóm még soha nem volt. A zh-im nem sikerültek valami fényesen, de nem is szoktak, általában vagy a póton "villantok", vagy azon sem. :D (bár azért minden tárgyam megvan eddig a 3 év alatt, két szigorlattal, nyelvvizsgával és 3,5-ös összátlaggal, szóval nem vagyok én annyira link... :D) De hát valahogy, amikor még tudom, hogy nem muszáj megcsinálni, mert ott a pót (:D), akkor motiválatlan vagyok, főleg az elején, mikor át kell szokni erre a beadandós, zh-s periódusra. Ma is írtam egyet, gyakorlati számvitelből. Pótot. :) A 60 emberből benne voltam abban az 5-ben, akinek nem lett meg. Nem vagyok rá valami büszke (jah, meg még 5 ember volt, aki nem írta meg, el ne felejtsem :D), de hát az órákat sem nagyon látogattam (szerda reggel 8... ennél rosszabb időpont nincs), és hát a felkészülésem is hagyott némi kívánnivalót maga után (végigolvastam - most szerintem egyesek fogják a fejüket, akik számvitelt tanulnak :D) Szóval nem lett meg. :) Most viszont, kapaszkodjatok meg: Tanultam rá 1, azaz EGY egész napot. Végigcsináltam minden feladatot, és még egyszer végig is néztem az egészet. Hát... mondanom sem kell, egész érdekes sort kaptunk. Volt benne 1 feladat, aminek egy részét igazándiból nem nagyon vettük, ebben a hitemben többen meg is erősítettek. Bár gondolom azt nem akarják, hogy a póton olyan jó eredmények szülessenek, ami érthető. Emellé volt még egy jobb fajta (szigorúan ironikusan :D) eredménykimutatásos feladat is, ami szintén okozott némi fejtörést. Remélem azért meglesz a 2-esem, mert már 20-ára nem szeretnék még egyszer készülni rá. Végülis mindenre írtam valamit, reménykedem, majd pénteken kiderül, mi az eredmény :)
Ja, el ne felejtsem: megvan az első jegyem. :) Információs menedzsment: 4. :) Ahhoz képest, hogy attól féltem, hogy nem lesz meg... :) Nem szeretek hazudni, nem is nagyon szoktam, de ebben a zh-ban muszáj volt. :) Ennyi baromságot már régen hordtam össze szerintem, mindenre érzéssel válaszoltam, úgy hogy "hát na mi lehet ez végülis, mit írjunk rá? :D" És 4-es... Volt még hozzá mondjuk prezentáció, meg beadandó, és hát az órákra is bejártam, amikre úgy néz ki, jó pontot kaptam.
Most pedig ma, azaz csütörtökön 10-től lesz egy nemzetközi üzlet nyitott könyves elővizsgám. (elvileg 20 perces lesz... felsorolás... el nem tudom képzelni, de sok jót nem jelenthet... főleg így, hogy nem olvastam el a könyvet... belenéztem, de ebben minden van, pénzügy, nemzetközi közgazdaságtan, marketing, menedzsment... érdekes...) Majd reggel szerintem átlapozom a könyvet 1 óra alatt, hogy legalább egy picit ismerős legyen, hátha beugrik valami, hogy hol láttam. (ez is nagyon magas szintű felkészülés ám, tudom ;) )
Utána déltől üzleti prognosztika pót zh. :) És megint nem készültem rá. Múltkor az ECOOP miatt, most meg 3 beadandó, illetve a mai számvitel miatt. Végignéztem 1-2 óra alatt a feladatokat, ilyen olvasás jelleggel, meg majd holnap, míg a tanár javítja a nemzetközit (igen, helyben kijavítja 200 embernek, kíváncsi vagyok rá, hogyan :D), addig tanulok belőle elméletet. Hátha. Ha meglesz, meglesz, ha nem lesz meg, akkor dec. 29-én, a névnapomon (igen, Tamara vagyok, most lelepleződtem :D) írok belőle még egy pótot, csak akkorra nagyon imbán felkészülök. Valójában a jegyek most ebben a félévben nem foglalkoztatnak, egy alap ösztöndíj persze most már kezd elgondolkodtatni, mert az végülis 5 hónapra vagy 25.000 Ft, ami nem mellékes, de jó átlagot most nem valószínű, hogy tudok csinálni, úgyhogy annyira nem küzdök, az a lényeg, hogy meglegyen minden. A pókerből kellene komolyabb pénzt csinálni. :)
Juj, azt meg ma tudtam meg, hogy az idei BPO bajnokunk, Gáll Zsombor a Miskolci Egyetemre járt, és talán 2-3 éve végzett EU-szakirányon. :) Barátnőm is EU-n van, és ma kérdezte tőlük a tanár órán, hogy ismerik-e Gáll Zsombort, aki most nyerte meg a BPO-t, ugyanis ide járt ő is. :) És ha minden igaz, akkor Szamosi Gábor (Argentína) is ide jár(t) az egyetemre. Nem semmi. :)
Nagyjából ennyit mára, holnap két zh, utána este pedig póker!!!!! JUHÉÉÉÉ!!! Nincs több beadandó, jöhetnek a vizsgák és a pótok! :D
Hétvégén remélhetőleg egy csomót tudok cg-zni. :) NL10 5-10.000 hand és NL25 5-10.000 hand. Lehet, hogy kiveszek egy kis zsét, és reloadolok, hogy megint bónuszért is játsszak Bodogon.
Jó éjszakát Mindenkinek!

u.i.: Hú de hosszú bejegyzés lett... Úgy, hogy pókerről szinte szó sincs benne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése