2009. február 12., csütörtök

2008-12-22

Ma ismét meggyőződhettem róla, hogy tornát nyerni nehéz. Nem tudom, mi a hiba a játékomban. Lehet, hogy kicsi a mintám valójában, és ha nagyon ráfeküdnék, akkor előbb-utóbb rájönnék, hogy jól megy, nem tudom, de ma is nyomtam 6-ot, és csak egy ITM sikerült. De hogy mik voltak.... Pff... Hozzá kell tennem, hogy szerintem ma kifejezetten jól, koncentráltan játszottam. Ezt is mutatja, hogy kivétel nélkül mindegyiken sikerült megközelíteni az ITM-et, de hát mindig történt előtte valami röhejes dolog. Kezdjük.
Titan Poker: 2 torna, az egyiken már nem tudom, hogy estem ki, a másikon viszont körülbelül a mezőny első 1/3-ában voltam, amikor is Q3-mal én szerencsétlen nagyvakon Q36-ot flopoltam 2 ember ellen. Ment az emelés, amit csak a kis vak adott, gondoltam setje van, mert azzal a stackkel a megadás borzasztó, allin vagy fold szitu volt neki tipikusan. Turn:5 Hát mondom, ez veszélytelen, emeltem, ami neki majdnem allin, tolja is, a maradékot lecallolom, na ez set lesz, éreztem. Nagyot néztem, amikor mutatta a 74-et. Nevetséges. Ezután 2 handdel QQ, gondoltam visszahúzom magam, 100/200-as vakoknál emeltem 900-at, mivel volt egy megadó előttem, ja egyébként PLH volt ez, 2 megadó mögöttem. J93 flop, emel a srác, én rátolom az allint, mindkettő megad, aztán emelgetnek egymás ellen allinig. Hogy JJ, KK vagy AA? Á, dehogy. Egyiknél AJ, másiknál 66. Hogy ez miért szörnyű? River J. Juhé. Ha nyerem, akkor az első 20-ba kerülök vele. De hát együtt a kettőjüknek volt4 outjuk, jönnie kellett.
Full Tilten játszottam 3 tornát, egyiken runner-runner sor nyomott le, itt is nagyon wp volt a call a két overcarddal, úgy hogy overbet allineztem a top párommal. Itt verte még TT az AA-omat is kritikus pillanatban. Amelyiken ITM voltam, azon A6-tal calloltam egy short allinjét, AT volt nála, jogos a bukó, de ez olyan szívfájdító, hogy jött a 6 turnön, aztán river dobja a T-t. Miért kell ezt? Legalább ne adna reményt, ha fél másodpercen belül elveszi. Ezután cutoffról tolok allint 4,5 M-mel A8s-del, előtte végig körfold volt szinte, most SB reraise, BB call. KK, AQs, ahol színnel nyer az AQs. Annyira tipikus, másnak fold végig, hiába tolja be 3-szor egymás után, én betolom, azt minimum KK fogadja. Egyszerűen szar, hogy végigküzdök 440 emberből egy R/A touron, eljutok ITM-ig, ott megjön a szívás egyből, mindig kiesek vmivel. Most hátulról nem lehet egy A8s-sel allint tolni 4,5 M-mel?? Hiba ez? Itt már nem lehet a QQ+-ra várni! Komolyan nem tudom, mit csinálok rosszul. Régen meg ha ITM voltam, az automatikusan jelentette az FT-t, pedig aztán akkor Harringtonról még nem is hallottam. Komolyan ki fogom próbálni most már, hogy ilyenkor várom a JJ-nál jobb lapokat, és csak azzal allin. Ha elfogyok, elfogyok. Mert ez nekem most már kezd szemet szúrni. És mindig így hullok el, pont mikor már elkezdene nőni a pénz. Abszolút biztos vagyok benne, hogy nem várom ki a jobb lapokat, mert az M-em ekkora, meg akkora. De ha belegondolok, a cl-nek sem volt 10-nél több. Szerintem ilyenkor nem feltétlenül érvényes az, hogy hát már 5 körül jó betolni, mert akkor már 10-ed lesz. Szerintem itt már sokkal nagyobb a jelentősége a Q-nak, mivel mindenki szarul áll. Még a cl-t is megközelítheted 3-as M-ről felállva is. Szóval, itt korrigálni kell a játékom tornákon, szerintem oltári sok múlhat ezen. Tényleg mikor normális az M-em, tehát 20-nál több, de még amikor olyan 15-20 közötti is, akkor szépen gyarapodom, nem igazán hibázom, jók a visszaemeléseim akár egy középső párral is, mert nagyjából lapra tudom őket tenni, és tudom mi a helyes döntés, és a végén soha nem sikerül mégsem. Volt FT-n még egy tourom, ahol szerintem jól játszottam, más kérdés, hogy az ellenfelem szerintem borzasztó gyenge volt, vagyis egy jó játékos szerintem ezt azért elengedi. Emeltem pf 3,5BB-t AQ-val középről. Egy megadás SB-ről. Jött a 269 flop. Erre az SB emel potot. Gondolkoztam, hogy mivel teheti ezt. Ha Ax van nála, jó eséllyel jobb vagyok, ha valami kis pp, akkor is el kell engednie, settel meg nem hiszem, hogy potot emelt volna, egyedül egy A9-től kell szerintem félnem. Visszatoltam rá az allint, amit nyugodt szívvel elengedhetett volna, maradt volna még zsetonja, amivel lehet mit kezdeni. De nem, ő megadta. Szerintetek mi volt nála? Megmondom. 55. Ezzel tartott. 55-tel. Természetesen sem A, sem Q nem jött volna, pedig igazán rászolgált szerintem. Én úgy érzem még most is, hogy jó volt az allinem, abszolút nem tudhatta, hogy nincs nálam nagy pp, abszolút olyan volt a játékom. Szvsz ezt a játékosok min. 90%-a elengedte volna, de hát kifogtam ezt derék embert, aki a többiek közé tartozik. Lehet Gus Hansen volt egy másik accával. :)
Bodogon is toltam, megint sikerült 4$-ért szaton nyerni 11 tour $-t, amivel neveztem a $10+1 buy-ines $2k addedre. 667 játékos, 90 fizet, olyan 150 körül estem ki. Szóval a mai tornázgatás így olyan -13-15$-t jelentett, meg kb. 5 órámat. Ennyi idő alatt vagy vastagon pluszos vagyok cg-n, vagy már rég alszom, mert tiltre kerültem. :) Úgyhogy holnaptól el is kezdek cg-zni. Úgy érzem, hogy most már kicsit visszaszoktam a játékhoz, tényleg ma is türelmes és koncentrált voltam, és nem játszottam rosszul, nem azon múlt.
Kis helyzetjelentés:
Full Tilt Poker: $73.46
Bodog Poker: $834.48 + 107.75 tour $
Titan Poker: $175.27 (omg, mekkora visszaesés... kb. az ECOOP-k idején kezdődött... mostantól max. 2-3$-os tourokat tolok szigorúan, de inkább 2...)
Red Kings Poker: $36.45
Moneybookers: 265 Ft (:D)
Összesen: kb. 1230$ Valamennyire visszajöttem azzal a Bodog sat. sikerrel. Most már viszont el kell kezdeni növelni a BR-t.
Ennyi lett volna mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése