2009. február 12., csütörtök

2008-11-09

De minek játszok délben?? Ilyenkor nem olyan jók az asztalok. -10$. Bár hogy ehhez milyen lapok, és milyen bad beatek tartoznak... Azt kell mondanom, hogy egész jól játszottam. De egyszerűen nem tudom megérteni, hogy egy játékos, aki NL25-on 70$-ral ül már bent, és láthatóan feszesen játszik, dobál, a mutatásai is egész normálisak, az miért érez kéztetést limpelésre első pozícióból, majd az én 4 BB-s raise-emre megadást 85o-val pont ellenem???? Nálam QQ volt. Board 459, itt emeltem 2/3 potot. Megadja, persze hogy megadja, hát van egy középső párja lóf*sz kickerrel, miért ne adná meg, nem tűnök olyan erősnek úgysem. Ezután turn 8, elcheckeli, és én is. Valahogy ugyanis éreztem, hogy valami már megint nincs rendben. Ha QQ-val emelek, soha nincs rendben. Tegnap 8 bb-t emeltem ugyebár vele, 1 megadás 245 flop, és a csajnál 63 volt. 63... Olyan, mintha QQ-val való emelés esetén valahogy irreális megadásra mindig jönne nekik a nut. Ja, tehát folytatom. Turn check tőle, én is check. River még egy 8-as. Itt emel 5$-t, nézem a boardot, nézem a 45988 boardot... Hát mi a jó ég lehet nála?? AA, KK kizárva, mivel akkor valszeg visszaemel preflop, még ha slowplayezett is. Ráadásul nem hiszem, hogy a turnt elcheckelte volna. JJ, TT sem túl valószínű szerintem, mert azzal megintcsak fura játék a limp-call elölröl. Mivel nem igazán tudtam elképzelni, hogy mi magyarázhatja ezt a játékot, és kíváncsi voltam, hogy mi verhet meg ilyen előzmények után ezen a boardon, megadtam...Ha 44, 55, vagy 99 - netalántán egy 88... bár runner-runner póker is szép, nem mondom - egy szót sem szólok, akkor ő is jól játszott, és én sem hiszem, hogy hibáztam. Aztán elvesztettem a fejem, mikor megláttam a lapját, és beszóltam, hogy mégis mi járt a pici fejében, amikor ezt a f*szságot véghez vitte. Persze ő megmagyarázta, hogy hát a turnön ő már tudta, hogy nagyon jó és ver engem... Hát mondom ja, csak addig gyakorlatilag 3 hibát követett el (mondjuk neki csak 2-t mondtam, de végülis 3)... Preflop limp, pf call, flop call. Persze jön a full a 85o-hoz, mi sem természetesebb. Tudom, tisztában vagyok vele, nem kell a fisheket inzultálni (:D), és azt hiszem, már jó ideje nem szócsatáztam senkivel az asztaloknál, de ez a hand a tegnapi 63 call után kicsit felhúzott... Összességében, ha jól meggondolom, talán ezért nyerek mostanában ilyen szépen, mert egyesek ilyen borzasztóan játszanak... Végülis sokszor nem nézem meg, hogy mi volt az ellennél, meg hát nem is mutatják mindig, ki tudja, hányszor csinálnak ennél sokkal hajmeresztőbbet is... Egyszer pedig be kell jönnie a fullnak. Na mindegy, tanulságos session volt ez is, most pedig infómen. beadandó. Már eddig is azt kellett volna inkább...
Jah, handhistory.hu-ra még regelni sem tudok, azt írja ki, hogy rossz név, aminek nem értem az okát... Próbáltam több különböző névvel, mindent beírtam normálisan... nem tudom. Lehet, hogy már regeltem korábban az e-mail címemmel, csak elfelejtettem? :) Bár nem tudom, Bodogról lehet-e egyáltalán handet feltenni, úgyhogy majd csak manuálisan leírom a handet, amit tegnap ígértem. Valamikor a nap folyamán jön . :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése