2009. február 12., csütörtök

2009-01-29

Az elmúlt napok sem a pókerről szóltak legfőképpen, leginkább ide-oda utalgattam, meg hát vizsgára készültem. A logisztikám majd' nulla tanulással 5-ös lett, de hát az egy ilyen tárgy. A számviteli rendszerek viszont sajnos nem ilyen tárgy. Másodszor is megbuktam belőle, ma voltam harmadszor. Ebben a vizsgaidőszakban magasan erre a tárgyra tanultam a legtöbbet (3 nap :D), mégis ebből kell még most is a kettesért fohászkodnom a számvitel isteneihez. Egyszerűen hihetetlen, hogy a kifejtős kérdés pont az, amit nem olvastam el, mert az előző 7 vizsgán még soha nem kérdezték, más pedig ismétlődött többször is. A két kis kifejtősből az egyik az, amit nem volt már időm, kedvem, energiám átnézni... Persze még lehetnek ezen kívül is hibáim, ráadásul van egy másik része is, szóval... Reménykedés... Ez maradt. Mindkét részből el kell érni 50%-ot, ami nem gyerekjáték. Számvitel 2 óta (és után) szerintem ez a legszarabb tárgy. Nem tudom mikor lesz eredmény, talán majd hétfőn, remélem nem lesz CV, annyira örülnék egy kettesnek. Enélkül az ösztöndíjátlagom 3,63 lett, ami nem olyan rózsás, de legalább kapok érte valamennyi ösztöndíjat, ami szoctámmal együtt egész okés összeg, aminek örülök. Ha megvan ez a tárgy is, akkor jegyenként 1 tizeddel emelkedik az átlagom, szóval a realitás talaján megmaradva lehet még 3,83 . :D
Az Alonsótól kapott pénzt kiegészítve 40$-ral befizettem Betfairre, itt 250 pontot kell elérnem 800 savvyponthoz, ami ugyebár 80$-ral egyenértékű. Tegnap mindössze 1-1,5 órát játszottam, ezalatt 21 pont jött össze 4 asztalon NL10-en, szóval nem fog sokáig tartani. Ma is játszottam már 5 asztalon 1 órát, és nemsokára folytatom is. Részt veszek ezen a 30.000 savvy pontos anniversary race-en is, hátha sikerült a top 10-be bejutni valahogy. Vagy 4-5 termet mondjuk sztem minimum ki kell hozzá végezni. Meglátjuk. Ha nem, az sem baj, 2.000 savvy pont elérése után mindenképpen kapok még 10$-t, annyit meg tuti megcsinálok, az még a Betfaire-en kívül egy terem. Ezalatt a 2,5 óra alatt, amit a teremben játszottam, nyertem 10$-t, csak SH-t játszok, kipróbálom ezt is, meg hát FR asztalok nem is nagyon vannak.
Most pedig induljon a grind. :)
Ja, és ma jön a Lost!!! Meg talán Fringe felirat is lesz. :)
És nem szabad elfelejtem benevezni csapatunkat a dotabajnokságra. :D Vicces lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése