2009. február 21., szombat

2009-02-21

1 óra játék, -20$ ma reggel is Red Staron.
Kezd feldolgozhatatlan lenni a dolog. Nagyon idegesítő ez a tehetetlenség. Ennyi kudarcélményt átélni... Ma játszottam 2 tornát, mindkettőn buktam az összes coinflipet.
Ilyenekre kell gondolni mint:
AK vs Q8 flop Q88
55 vs A7 flopon A
KQ vs AT flopon A stb.
A következő hand aztán kicsapta a biztosítékot. Ez már cg. Az eredeti emelőről annyit kell tudni, hogy minden egyes handben 60-65 centet emelt, ennek megfelelően kezeltem, ezelőtt már nyertem tőle egy beülőt.

Dobni kellett volna?

Már annyi bad beatem volt az elmúlt 3 hétben, hogy kicsit paranoiássá tett, az a gáz, hogy igaz a mondás: Attól, hogy paranoiás vagy, még lehet, hogy üldöznek.

AA vs KK

Biztos voltam benne, hogy ott van nála. Az ő játéka viszont elárulja, milyen póker profik vannak ezen az oldalon. Csak gratulálni tudok hozzá.

Szóval nem, akárhogy erőlködök, esélyem nincsen ebben a februárban, tornán már több mint egy hónapja, cg-n pedig olyan 3 hete. Eddig a februárom -50$, úgyhogy lehet, hogy meglesz a második mínuszos hónapom. Nem szabad elkiabálni ilyet, hogy "hát, most a héten már lehet, hogy meg tudom venni a laptopot." Mert erre azt mondja az élet, hogy egy nagy ló****t kisfiam, várj még szépen a sorodra.

Red Staron beszélgetni szoktam egy másik tarjáni sráccal. Az ő bad beatje:
NL 10, nála 25$, az ellenfélnél, aki egy fish 100$ (!!!). AA emel, ellenfél reraise, AA csak megad. Flop A92, ellenfél instaallin, ismerős boldogan call. Ellenfél mutat 95. Turn: 9 River: 9.

Szóval még van hová fejlődnöm nekem is. Bár a flopolt setjeim és soraim már nekem is nagyon szépen tudnak elvérezni runner-runner színek ellen.
Nagyjából most kezdem megérteni, milyen az, amikor valaki igazi bad beat szériáról beszél. Nem ezek a kis 2-3 napos kilengések... Ugyan már... 3-4 hét folyamatos, kellően elosztott szívás. Furcsa úgy tekinteni a setre, hogy vajon elég lesz-e most??? Eddig ha set volt, akkor az foglalkoztatott, hogy: Hogy kellene minél több pénzt a potba húzni, vajon mi lehet náluk, mi lenne a jó játék? Most: Pot raise, oh, franc, nem dobott, uh, jött a színhúzó turnön, pot raise, franc, allint tolt, na azért call, igen, mutatja a színhúzót, river szín. És ez 20-szor... 20-szor!!!

Úgy terveztem, hogy ma egész nap játszom, de most megyek meditálni inkább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése