2009. február 19., csütörtök

2009-02-19

Nem, nem, ez sajnos nem állapot. Akármilyen kedvvel, koncentráltsággal leülhetek játszani, a póker az utóbbi 3 hétben nem okoz örömet.

Olyan jó lenne már úgy felállni a géptől, hogy hú, megérte játszani, nyertem egy csomó pénzt, juhééé!!! De nem, ez nem akar megtörténni, stagnálás, stabil pici veszteségek. Játszhatok jól, játszhatok rosszul, játszhatok feszesen, játszhatok agresszíven és lazán, tudhatom az ellenfélnél, hogy mi van, és megpróbálhatom kiblöffölni, mindegy. Sehogy sem nyerek, és ez már 3 hete így megy. Játszhatok tornát, és most már cash game-et is, akár NL10-en, vagy lehet az freeroll, teljesen mindegy, a halak jót lakmároznak belőlem. Amit viszont megfigyeltem, hogy ezt a visszaemelgetősdit teljesen hanyagolni kell, ha lapom van játszom, ha nincs lapom, vagy közepes pár, vagy akármi dobok, még akkor is, ha tudom, hogy a másiknak még annyija sincs, mivel még a setemet is verik 3-4%-os esélyekkel, hát még az ilyen bűvésztrükkjeimet. Valami úgyis esik neki.

Ami mostanában nagy divat lett ellenfeleim körében, az a runner-runner szín. A mai fórum freeről is így estem ki, flopolt sor AQ-val, az ellenfélnek meg az AK-hoz jött a runner-runner szín. Semmi dolga nem volt, csak hogy kattoljon a callra kétszer, az rng elintézte helyette. Tegnap, illetve tegnapelőtt Red Staron nem akarok nagyot mondani, de összesen 15 runner-runner ellen biztos, hogy kikaptam. Így zártam -10$-ban, amit a bónusz hozott vissza 0-ra. Ha nem runner-runner szín, akkor runner-runner gutshot draw-val megbolondított sorral vernek le, úgy mint a JJ vs AK handben J42 flop után Q és T jött. Jó móka ilyenekkel bukni egy-egy belülőt 1 óra irtózatosan végiggondolt precíz játék után.

Ez a Red Star és Action Poker egyébként hihetetlen, iszonyatos fishek vannak, de képtelen vagyok nyerni. :D Olyan mutatásokat látok, hogy libabőrös leszek tőle, de sehogy sem tudok egy pici plusszot sem felmutatni. Szerintem a sok fish között már nekem is elkezdenek lassan kinőni a pikkelyeim...

Jó lenne szünetet tartani, vagy nem tudom, de így nem igazán haladok előre. Szerintem drasztikus eszközöket fogok most már bevetni, úgy mint minden session után végigelemezni a leosztásaimat, minden utcában 10 másodperc gondolkodás, meg bebeszélem magamnak hogy tudok nyerni, mert ez a helyzet így nem igazán tetszik...

Most egy kis helyzetjelentés, sajnos nem mutat pluszot, sőt... Megnézem már, hogy mióta nem nő a bankrollom...:

Red Star Poker: 202$
Action Poker: 120$
Full Tilt Poker: 63$
Bodog Poker: 1.060$
Pokersavvy: 1.630 pont (163$)
Moneybookers: 11.800 Ft (50$ kb)
Összesen: 1.658$
Hm, érdekes, ennél kevesebbre számítottam. Azt hittem többet veszítettem, ez leginkább stagnálás...
Annak tükrében, hogy megint milyen szériában vagyok, a stagnálás még pozitív is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése