2009. február 15., vasárnap

2009-02-15

Először is köszönöm Mindenkinek a biztatást, jólesik és sokat segít. :)

Tudom, azt írtam, hogy ha elmúlik ez a rossz széria, akkor írok csak ide, és hát nem mondanám, hogy vége van (most részletezem is majd, hogy miért nem, mert tényleg kemény... :) ), de már alakul a dolog, most legalább már én nem játszom annyira rosszul, figyelmetlenül és koncentrálatlanul, gondolom ehhez az is nagyban hozzájárul, hogy kialudtam magam. Tegnap indultam 4 s&g-n, 3 1$-oson Red Staron, és egy 2$-oson Full Tilten. Azért ilyen kis téten, hogy szoktassam magam a játékhoz, és a türelemhez (:D), valamint ne veszíthessek sokat. Red Staron az egyik 10 főset megnyertem, a 30 fősön 2. lettem, Full Tilten pedig a 180 fősön 4. Ez 4 s&g-ból nem is rossz, így tegnap nem -70$-ban zártam, hanem olyan -35-40$ között. Már ennek is örültem.

Ma játszottam Full Tilten egy 180 fős s&g-t, ott egy coinflippel estem ki, valamint játszottam egy $5k garantált tornát, amiről KK-lyal estem ki. Hogy hogyan, az megint nevetséges, mindenki kiesett volna a helyemben. 50/100-as vakoknál volt 3 limpelő én hátsó pozícióból emeltem 500-ig a királyokkal, megadták ketten. 248 flop, amiben van két káró. A srác az 1700-as potba emelt 1000-et, amire visszatoltam az allint. JT volt nála káróból és persze turnön jött már... Még lejavulhattam volna, persze nem javultam. :) Mosoly, gratuláltam neki, és léptem ki.
Red Staron játszottam egy szatelitet, ahol szintén egy coinflippel estem ki.

Ezután elkezdtem ugyanitt SH CG-t játszani. Tegnap elolvastam Bélabácsi egyik cikkjét a preflop játékról, és sokat segített. Éreztem, hogy kontrollálom az asztalokat, én irányítom a handeket. Most tényleg úgy érzem, hogy egész jól játszottam, sajnos nem azért mert olyan sokat nyertem. Voltam +35$-nál is, de végül +12$ lett csak belőle. :( A miértre a válasz az, hogy 3 10-15$-os potot buktam el riveren.
Az egyik asztalra beült egy srác, durván 10 hand után lehetett látni, hogy fish, ezalatt volt 2 mutatása. Én top két párral kerültem allin ellene (illetve neki volt allin, én ekkor 22$-ral ültem bent), riveren lejavult flushre. Ezután az egyik srác tolt allint az 1$-os potba K8-cal 8 magas flopon, itt "hősünk" a 10$-t lecallolta hidegvérrel openended str8 draw-val. Turn K volt. Riveren pedig jött "hősünk" sora. Ezután én keveredtem megint allin ellene settel, amit szintén riveren javult le flushre. :(
A következő 11$-os pot, amit buktam így nézett ki: Emelés UTG-ből 3,5 BB-ig, erre kap két megadást, én pedig emelek buttonról AA-szal $2.20-ig. Ezt UTG megadja, és nem ült bent full stackkel, talán 5$ körül volt neki. Flop Q33, mondhatom tökéletes, Itt emelt 1$-t, én pedig allinre tettem. Megadja. Mutatja a TT-t. Turn: J, River: T.
Ezutén még sikerült elbuknom QQ-val T magas flopon egy 6$-os potot, itt megint a sor jött riveren.
Nagyjából ezekkel együtt tudtam 12$ pluszot produkálni, szóval egyszer kicsit kijön jobban a lépés, illetve tudom tartani a jó játékot, akkor jó lesz ez.
Nos ennyit a pókerről. :)

Ma volt kistesómnak suliban a farsangi buli. :) Tegnap jól kitaláltuk Neki, hogy őrült tudós legyen. :D Nagyon klassz lett a jelmeze, és hát ezt könnyű is megcsinálni. :) Apa egyik fehér ingjét adtuk rá, az kb. olyan volt neki, mint egy köpeny, ehhez egy fehér nadrág, fekete cipő, a zsebéből kilóg egy papír, amire képletek vannak írva, plusz ott van nála egy toll, a fejére adtunk egy ilyen hegesztőszemüveget, bezseléztük a haját, hogy az égnek álljon, valamint szüleim még bekormozták az arcát, a kezében pedig egy üveget tartott, olaj volt benne és sósav volt ráírva. :D Ah, nagyon komoly lett, szüleim csináltak róla fényképeket. :D Maci el volt keseredve, hogy nem Ő nyert (maximalista, mint a bátyja... :D), de azt mondták szüleim, hogy amikor mutogatták be egyesével a gyerekeket Nála nevetett egyedül a közönség, mikor mondta, hogy Ő őrült tudós. :) A nyertes a kb. 10(!!) Hófehérke közül lett az egyik, gondolom aki a legdrágábban vette a ruháját. Nc.

Ma megnéztük a Nem vénnek való vidék című filmet öcsémmel. Nos, haverom az IMDB-n betöltött hely, és a 4 Oscar alapján megnézette másik 6 emberrel, és utána szégyellte magát stb., ezt már írtam itt. Hát... Az én véleményem kicsit más a filmről... Mégpedig nagyon más. Szerintem ez egy eszméletlen jó film. (mint ahogy Firpous fórumozótársam is kifejtette nekem :) )
Haverom említette, hogy pl. nincs benne zene. Na nálam ez ennél a filmnél az egyik nagy pozitívum, mivel a zene hiánya is nagyban hozzájárul a feszültségteremtéshez. Érdekes, hogy gyakorlatilag két történetet látunk: Az egyik a Tommy Lee Jones által játszott seriffét, aki már kicsit megfáradt a munkában, és érzi, hogy már kiöregedett ő abból, ami ebben a megváltozott világban zajlik. Ehhez szolgáltatja az alapot a leszámolás és a szerencsés fickó önmagának okozott szerencsétlensége, amit az okoz, hogy vizet akar vinni a félhalott (sőt, akkorra már halott) mexikói bűnözőnek. Ezután ered a nyomába a kegyetlen gyilkológép Javier Bardem alakításában. Na hát én ennek az embernek tényleg elhittem, hogy egy mániákus állat. :D Egyszerűen félelmetes ebben a szerepben, én még nem láttam tőle más filmet, de nem nagyon tudnám ezután másként elképzelni. :) Az ilyen "állatok" ezekben a leszámolós, maffiózós, bosszúállós filmekben mindig kicsit különcök, flúgosak, van valami vicces ismertetőjegyük. :) Ez a pali ahogy mászkál ezzel a palackkal... :D Az ember sokszor nem tudja eldönteni, hogy komor arcot vágjon vagy röhögjön egy-egy jeleneten. Ilyen pl. amikor a lőtt seb miatt a gyógyszertár előtt felrobbant egy kocsit, hogy gyógyszert lophasson. Mutatják a gyógyszertárat. Jó, mondom most bemegy gyógyszerért. Ekkor odamegy egy kocsihoz. Mondom a sima benzin is jó sebfertőtlenítésre? Mit csinál ez? Aztán felrobbantja az autót, hogy lophasson a gyógyszertárból...
A párbeszédek iszonyatosan jól eltaláltak, tetszik az egyszerűség, hiszen sokszor egyszerű, hétköznapi farmerek beszélnek benne. (ez a "tájszólás" is nagyon nagy a szereplőktől) Chigurh (az ember, akinek nincs humorérzéke :D - az is mekkora mondat volt benne) mindig követeli, hogy ne beszéljen mellé a "potenciális áldozat". A legnagyobb poén, amikor Llewelyn másodszor bemegy az üzletbe kórházi köntösben, és rajta van a korábban vásárolt cipő, az eladó pedig kérdezi:
"How those Larry's holdin' up? " :D
De minden egyes mondat ott van a helyén, valamint minden egyes jelenet. Szóval ez a film nálam erősen 10/10 . Holnap el is mondom haveromnak, kíváncsi vagyok, mit szól majd hozzá. :D

Jó éjt Mindenkinek! Most gyors fürdés és alvás, mert reggel korán kell kelnem, megyek vissza a 7 órás busszal Miskolcra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése