2009. február 19., csütörtök

2009-02-18

Barátnőm már megjegyezte, hogy csak olyankor írok, amikor veszítek, és hát most is ez fog történni, de ahogy megígértem, nem fogok válogatott átkokat szórni senkire, mert nincs értelme, és különben is kikáromkodtam magam játék közben. :) Bad beateket sem mesélek (meg sem tudtam jegyezni őket, annyi volt...), csak úgy általánosságban a mai napról pár szó:

A tegnapi buli után felkeltem fél 11-kor, rendbekaptam magam, majd elkezdtem játszani. Kisebb ilyen-olyan szüneteket tartva, a mai napi tiszta játékidő olyan 7-8 óra simán lehetett szerintem. Este 8-kor még úgy állt a dolog, hogy 15$ pluszban voltam Red Staron és 10$ pluszban Action Pokeren, de az utolsó körülbelül 200 handes session után a Red Staron nyújtott mai teljesítményem -25$, összesen pedig tehát -15$. Ilyen ez a popszakma.

Olyan emberek jelentkezését várnám viszont, akik szeretik a Cake Networköt. :D Nem vagyok csaláshívő, eddig egyetlen olyan terem volt, ami nem tetszett és az sem az rng miatt (Betfair), mivel tisztában vagyok vele, hogy van bad beat széria, pechszéria, amiből nehéz kikászálódni, de úgy érzem, hogy kellene lennie bizonyos határoknak. Annyira érdekes, hogy egyfolytában 0-án vagyok, hol felmegyek, aztán vissza le, megint fel, aztán még lejjebb. A leosztások pedig, amikkel kikapok hát... ilyen koncentrációban semmiképpen sem szokványosak... Ma 4 set vs setet láttam összesen. Emellett csak ellenem elkövetett az rng 3, azaz 3 set vs runner-runner flusht. Na, tényleg nem részletezem. Aki kíváncsi rá, próbálja ki, garantált lesz az élmény. Színsorom is volt már 2 két nap alatt. :) Elég sok az akciópot, SH-n azért, hogy ennyi lapütközés legyen... Ami lejöhet az le is jön, ami kint lehet az ellenfélnél, és ver vele, az kint is van. :) Tényleg egészen hihetetlen, bár megint lehet, hogy csak nekem van ilyen 8.000 handes szériám. Annak, aki egy másik teremben megélt bad beat széria után keresi a kiutat, az ne ebben a hálózatban tegye. :) Tényleg az a legborzasztóbb, hogy botrányosan rosszul játszó játékosok vannak itt, és 8.000 hand után a bónusszal együtt vagyok -2,5$-ban. :D
Nem baj, az 1000 FPP-nek a fele már megvan, remélem kicsi pluszban is fogok zárni, kapom a savvy bónuszt, és akkor okés. Hátha történik valami még addig. :) Bízom benne, hogy ez tényleg csak egy egyszerű sok ezer handes rossz széria.

Mindenkinek jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése