2009. február 12., csütörtök

2009-01-24

Játszottam még egy $12+1-es tornát Bodogon, természetesen kiestem mint a szar. AK emelés, egy olyan ember adja meg, akit már egyszer rebuyoltattam, 44-gyel allin jött a KK-m ellen, meg talán még ezután is rebuyolt egyszer. Így az AJ5 flopon pf 3,5 BB-s reraisem megadása után sem tudtam komolyan venni a value betemre visszatolt allint, nyomtam a callt. AJ. Hát mi más. Egy ilyen rebuy tornán egyszerűen ilyen ellenfél ellen képtelen vagyok eldobni a TPTK-t. Minden bizonnyal ez hiba...De ezt valahogy nem tudom, hogy lehet olvasni. Kezd bennem megfogalmazódni az a dolog, hogy 20-as M felett nem fogom ilyen kétes szitukra feltenni a stackem nagy részét semmilyen ellenfél ellen, mert fölösleges.

Carbon Poker, $5.50 R/A, végig feszesen játszottam, ráadásul még jól is, hátulról loptam amikor tudtam, floatoltam is egyszer, az is bejött. A torna 2. felében laphalott voltam, két allint még megúsztam QJ-vel és AT-vel (ezt már 2,5-ös M-mel csináltam, eddig csak sokkal rosszabb lapok jöttek...) aztán CO-ból toltam allint A9-cel, amit a cl megadott,hiszen ő volt a nagyvak, természetes tőle, ezzel nincs gond. Mutatja az A2-t, szóval ilyen stackeknél (neki 70k nekem 6k) szerintem jogos volt a call. De hogy miért kell a boardnak ilyen gennyes módon kinyírnia mindig ilyen 70-30-as szituációkban, tényleg már a tököm kivan vele. Vagy allin megyek és dominálnak ilyenkor -> kiesek, vagy allin megyek és dominálok - > kiesek. Megint rohadt 2,5 óra a semmiért. A nagy büdös semmiért! Ja, amúgy flop Q34 volt. Turn 5, ahogy azt kell. Közben játszottam az 1.000$-os freerollon is, de a tökömnek van most 2 órakor kedve várni még 2 órát, hogy aztán ITM előtt egy 70-30-cal kiejtsenek. Toltam gyorsan egy allint (kb. a játékosok első negyedében voltam ekkor), jött is a call JJ-val, most már mehetek aludni.

CG-n pedig még ilyen szar lapjárással, peches leosztások tömkelegével is sikerült 13$-t nyerni Bodogon, pedig 8 AK-hoz nem jött a boardra semmi, összesen egy kifizetetlen AA-om volt, valamint egy KK-m, amivel még az emelést adták. Elment szerintem a közepes pp-kre is vagy 30-35$, mivel kivétel nélkül emeltek előttem, vagy éppen utánam 4-5BB-t, ezekhez egyszer sem jött a set. Ami megmentette a sessiont, az egy TT volt, amivel T magas flopot sikerült kapni, és allinig mentem egy AA ellen. A mai nap újabb pont nálam a cg javára a tornákkal szemben, de nem adom fel. Holnap a $100k saton be kell jutnom a 25-be, abból meg játszok majd vagy 8-10 tornát. Valami csak sikerül, vasárnap pedig $10k gari és $50k Freeroll. Már most egymás után vagy 10-15-ször nem voltam ITM-ben, épp itt az ideje. Jöhetne már egy kis szerencse.

Ha minden igaz holnap kapom a Bodog reload bónuszt, talán 56-57$-t sikerült kijátszanom, plusz még beváltom majd a pontjaimat is 25$-ra, így összesen olyan 80$-t jelent. Legalább meglesz az érzés még az ilyen kisebb veszteség mellett is, hogy nőtt a BR-om.
Jó éjt!
(ilyen sokáig ébren maradni viszont megint teljesen értelmetlen volt az eredményeket tekintve...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése