2009. február 12., csütörtök

2008-10-11

Tegnap a fórum freerollon rosszul játszottam, elején kiestem, utána $5.50-es Freezouton nem tudtam nyugodtan játszani, azután lefeküdtem 23:20-kor, és mivel a szülinapos, részeg évfolyamtárs, szomszéd, haver 0:10 perckor rámugrott az ágyban és adott puszit "orcám" mindkét oldalára, így 1 óra 10 perctől 4 óra 40-ig tudtam aludni, majd még a hazafelé tartó 3 és fél órás buszúton 1 órát. Így kipihenve hazaértem fél 10-re, ettem, 11-től betonoztam 3-ig, ezután fürdés, kajálás, elsétáltam kistesómért a suliba, fagyiztunk, majd hazasétáltunk (kb. 50 perc séta összesen), hazaértünk 16:40-re, 17 órától betonoztunk még fél hétig. Ezután elpakoltunk, kajáltam, olvasgattam, tévét néztem, leültem 9-kor beszélgetni barátnőmmel, megpróbáltam belépni Titanra, szarakodott, nagy nehezen sikerült, dühömben $5.50-es Freezouton raise TT-zel, mögöttem reraise allin (balfasz módon megjátszott AA, tudtam, de ez akkor nem zavart...), én call. Következő hand 20 chippel AQ vs KK, kiestem. 2 hand, -$5.50. Ezután Bodogon $7.70-es Freezout, szerintem szörnyen játszottam, 187 emberből 32. lettem, -$7.70. Nagyjából ennyi. Soha ne játsszatok fáradtan és frusztráltan.
Ami most már 100%, hiszen már másodszor nem tudok így koncentrált, értelmes játékot mutatni: a betonozás nem kompatibilis a pókerrel. Valószínűleg ezért nem ismerek egyetlen póker-profi kőművest sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése