2009. február 12., csütörtök

2008-10-23

Most az elmúlt egy-két napban csökkent egy keveset a bankrollom, de nem vészes, végülis nem történt különösebb említésreméltó dolog. (kivéve talán a mai 11$-os buy-inű tornát Titanon... Elment a net közvetlenül a regelés után a koliban, és 50 perc után jött vissza... JJ-val tudtam tolni egy allint nagyvakon, 88 és AA fogadta flop 855...)
Tegnap buliztunk... Ilyen rosszul sikerült bulim még nem volt. Minden nap későn feküdtem le különböző okokból, és elég fáradt voltam. Tegnap későn keltem, össze-vissza ettünk, szóval nem volt ideális nap a bulihoz. Ez eredményezhette azt, hogy 1 üveg fehér bor után úgy aludtam el, hogy közben több mint 10-en voltak a szobánkban, lányok, fiúk vegyesen... Most szeretném mindenkinek megköszönni, hogy ittas állapotban nem követtek el ellenem semmilyen merényletet. (az az érzésem, hogy ez 100%-osan bekövetkezett volna, ha kizárólag fiúk vannak a szobában... :D) Ha ez nem lett volna elég, akkor a buli végére felébredtem, és most találkoztam róka komával... Iszonyatos hányingerem volt 1 üveg bortól... Jövő héten szülinapom lesz, tökéletesen fitt akarok lenni akkor, úgyhogy előtte való napon alszok majd, mint a kisangyal.
Ma néztük a Heroes legújabb részét... Hát, én nem értem, hogy egyeseknek ez hogy nem tetszhet. (mármint azok közül, akik eddig nézték... természetesen sok embert nem fog meg a szuperhősös dolog :) ) Szerintem ez a 3. évad sokkal jobb, mint a 2. (ami valljuk be nagyon gyengusz volt), de szerintem még az elsőnél is. Sok erős karakter, akik egymásnak vannak eresztve. :) Még talán a naplóban nem írtam, de hát nézegetünk sorozatokat... :)
Most még a Fringe tetszik nagyon, vhogy J.J. Abrams és csapata nem nagyon tud mellélőni a sztorikkal, ez is elég szövevényesnek és érdekesnek ígérkezik, ugyanúgy mint a Lost.
Most pedig megyek és alszok, mert 5-kor kelek, és megyek haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése