2009. február 12., csütörtök

2008-11-10

Esti sessionöm LEGENDARY!!! Turbo szateliten bejutottam $3.25-ért (egy rebuy és egy addon) a 10k garira, amire 11$ a buy-in. Ezen 778-ból 90 fizetett, játszottam kb. 4 órát, és 98. helyen zártam. No comment. Egyszerűen amikor már nagyon kellett volna, nem jött semmi, csak egy nyamvadt AK, amivel a cl lecallolt, Q magas flop, QJ volt nála, szerencse hogy lassítottam. Ezután ITM előtt lapsivatag. De olyan durva hogy... Esélyem nem volt. Aztán egy A3-mal voltam kénytelen betolni az allint M=2,5-nél, amit egy TT adott meg. Nem jött az A. Lehet, hogy kivárhattam volna már azt a 8 helyet, és becsorogtam volna valahogy gyalázatos módon. Na mindegy... De nem ezért LEGENDERY az esti játékom. CG-n kb. 1,5 óra alatt nyertem 95$-t!!! Nem is értem minek játszom tornát... Hosszú, fárasztó, és hát azért elég nehéz nyerni... Valszeg az motivál, hogy milyen jó érzés egyet behúzni. :) De ahogy elnézem, annyira nem éri meg... Max. ha minimum 3-at, 4-et tol az ember egyszerre. Lehet kellett volna mellette cg-znem még. Amúgy ez jó kis tour, mivel most is volt 2220 $ overlay. A CG sessiön viszont nagyon tetszett. :) Volt olyan asztal, ahol 113$-om is volt, végülis 104-gyel ültem ki tőle. Egy QQ-m viszont megint elvérzett... J9 flopolt sort ellenem KQT flopon... Mindezt úgy, hogy raise, call volt előttem, amire rátoltam egy méretes reraise-t. A call mögöttem jött a J9-cel... Mentalists again... És ez NL25-ön... Semmivel nem jobbak mint NL10-en, egyre inkább ez a meggyőződésem... Szóval, ennyit mára. :)
Helyzet:
Bodog Poker: $914.20
Titan Poker: $231
Full Tilt Poker: $80.84
MB: $40
Összesen: $1266.04
Nagyon szépen emelkedik a BR, ezt el tudnám viselni minden nap. :)
Holnap szünet és csak tanulás. Most pedig zuhany és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése