2009. február 12., csütörtök

2009-01-18

Hú, ezt azért még meg kell szokni. :) Ma reggel nyertem 78$-t Bodogon NL25-ön kevesebb mint 300 hand alatt. Nekem egyelőre kicsit feldolgozhatatlan ez az ingadozás, hogy egyik sessionben bukok 20k-t, a másikban nyerek 15k-t stb. Azért ha belegondolok, hogy 2-3 óra alatt Anyukám fizetésének a harmadát bukom vagy éppen nyerem... Ez nekem még kicsit kemény... :) Bár hozzáteszem, hogy játék közben nem szokott ez megfordulni a fejemben, most már ugyanúgy hozom a döntéseket, mint NL10-en. Ma pl. két ellenfél ellen betoltam a KK-t pf allinbe, poén, hogy az ellen a srác ellen, aki kifejezetten jól játszik, 18 éves, nagyon agresszív, rendszeresen visszaemel, tud dobni, és tényleg bármilyen két lappal veszélyes. Na mondom, most megfogom, erre ott az AA. Igen, jól látjátok, KK vs AA, ez lassan már komédia szerintem. :) A 3. srácnál J6o volt. :-O. Szerencsére felbukkant a flopon egy K. :) Szóval mákoltam egy nagyot. Ezután volt még egy AA vs QQ vs AT allin, ezt is nyertem. Nagyjából ezeknek köszönhetem a profitot, valamint utána még kicsit agresszorkodtam. :) A 18 éves srác azt mondta, hogy úgy néz ki, én vagyok az egyetlen játékos ezen a limiten, akit majd tisztelnie kell. Hát mondom lol. :D Ezt nem a KK vs AA-ra mondta persze, hanem volt utána egy hand, ahol emeltem JJ-val flop előtt 4BB-t, visszaemelt 10 BB-ig, én meg már itt elhatároztam, hogy ha flopon nincs over, akkor check-raise allint fogok játszani ellene. A flop 876 volt, checkeltem, ő emelt 5$-t, én meg toltam az allint. Dobott, de kiderült, hogy akár adhatta volna, mivel 75 volt nála... :) Szóval veszélyes a srác, de rajta látom, hogy tudja mit csinál. Szerintem még tanulhatok is tőle majd, ha figyelem a játékát.
Tegnap Carbonon nyertem 10$-t, kaptam a bónuszból 10$-t, valamint választott Beusom egy Luck Boxot, amiben sztem az ezen a szinten elérhető legnagyobb összeg, 10$ lapult. :) Szóval az is 30$. :)
Helyzetjelentés:
Bodog Poker: 1.145$
Full Tilt Poker: 55$
Carbon Poker: 250$
Pokersavvy: 750 savvypoints (gyakorlatilag 75$)
MB: 8$
Összesen: 1.533$
Haladunk, haladunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése