2009. február 12., csütörtök

2009-02-02

Még egy kis sírás, ha már voltam akkora f*sz, hogy még 4 tornát lejátsszak:
Bodog $10k 603 ember, 90 fizet, 104. hely. Lapsivatag, ahol lehet ott szopás, a végén 2-es M-nél allin 99-cel QQ ellen. Full Tilten az életben egyszer jön a gutshot, akkor, amikor az ellenfélnél csapdázva játszott full van. Volt még egy Bodog torna, ott egyszerűen semmi nem jött, elfogytam.

Erre most 3 órám ment el. Ma nagyon sokat játszottam, amiből 1,5 óra alatt nyertem 33$-t cg-n, és olyan 7 óra alatt buktam 45-50$-t tornákon. Szerintem olyan 20 torna óta nem volt ITM-em. (ja, bocs, az utolsó full tilt tornán most nyertem kemény 3$-t a $2.20-as buy-inért és 3 óra játékért, nehogy elfelejtsem...) Ennek komolyan nincs értelme. Érzem, hogy a dicsőségért csinálom, hogy mekkora jó nyerni. De valahogy most ébredek rá, hogy semmi dicsőség nincs benne... Naponta tízezrek nyernek meg ilyen pitiáner tornákat, ezek közül az emberek közül legalább a harmada faszmákkal, úgy hogy aztán később soha nem jut semmire, és még azzal a behúzott tornával együtt is mínuszos lesz. Na én ilyet nem fogok most már csinálni. Ez tényleg olyan embereknek jó, akik nem szeretik a cg-t, unják, és abszolút ráállnak csak a tourokra, tolják ezerrel, játszanak naponta 10-15-öt, fejlesztik magukat stb. Na erre nincs időm, sem energiám, sem kedvem. Valahogy én nem unom a cg-t, és jó látni, hogy x idő alatt ennyit meg ennyit nyertem. Emlékszem még arra, amikor a cg nem ment és utáltam nagyon. :) Érdekes. :)

Most már van akkora BR-om, hogy egyszerűen nem érdemes vele 2-3$-os tornákon szívni semmiképpen, Bodogon meg cg-n van lehetőségem, esélyem annyit nyerni, amennyit tornán soha nem fogok. Bodogon 7.70$ alatti torna nem igazán van, amin érdemes játszani, afölött meg azért nem tetszik, hogy 2-3 tornán bukok 20-30$-t. Én meg nem tudom azt kivárni, hogy hát majd egyszer nyerek. Meg még ha nyerek is, semmi nem garantálja, hogy jól csinálom, és ez hosszú távon nyereséges, ahogy játszom. CG-n sokkal jobban látható, 10-20 ezer hand azért már mutat valamit, 100 ezer handdel meg már gyakorlatilag órabért lehet számolni.

Úgyhogy ideje megvalósítani azt, amit már sokszor megfogadtam. Bodog 100k szatelit, ha sikerül abból nagyobb tornák, garantáltak, ahol overlay is van (van egy pár ilyen Bodogon), valamint $10k gari, mivel most is volt rajta $4k overlay. És ennyi. Ez csak szombat, és vasárnap, hétköznapokon meg grind ezerrel. Most már el kell döntenem, hogy mi a fontos. A pénzért pókerezem, szóval azt fogom játszani, amivel pénzt keresek. A dicsőség majd ráér később.

Kiutaltam a pénzt Carbonról, várom hogy megérkezzen, és be is fizetek két terembe a Savvy bónusz miatt. Valszeg Action Poker és Littlewoods Poker lesz. Most ezzel a bónuszozással ezerszer több esélyem van arra, hogy kicsit megturbózzam a bankrollt, mint azzal, hogy tornákat játszok és idegbeteg leszek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése