2009. február 12., csütörtök

2008-11-04

A tegnapi nap iszonyat jól sikerült. A Red Kings Póker Ligán ugyan 213 emberből csak 38. lettem, mellette viszont 1,5 órát (!!!) cash game-eztem NL10-en és NL25-ön, és ezzel 50(!!!) $-t kaszáltam.. Nagyon-nagyon örültem neki. :) Egyszerűen jöttek a jó lapok, ráadásul úgy, hogy másnál is jó lapok voltak. AA vs KK, KK vs JJ úgy hogy nincs neki sem overcard, meg hasonlók. A NL 25 tegnap sem tűnt olyan erősnek, tényleg ha komolyabban emelget az ember, általában dobnak. Tegnap megnéztem már pokercrusherrel magam, és nagyon poén, amit láttam. Bodogon zöld hal vagyok. :D A passzív, gyenge játékom tesz veszteségessé. Muhaha!!! Szóval ennyit ezekről a progikról. :) Bár ha belegondolok, tök jó, remélem jó pár ellenfelem is nézi ezt. :) Full Tilten meg bombának ír, pedig hát ott vagyok egyedül -20$-ban... Poén az egész. :)
Most ismét egy kis Bodog cg jön, egyelőre 687$-om van már itt, a többi oldalon változatlan a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése