2009. február 12., csütörtök

2008-12-28

Nemrég írtam egy bejegyzést, amit azután inkább töröltettem. A lényeg: tegnap cg-n elbuktam 4 db 80-20-at, 1 db 90-10-et és 1 db 95-5-öt. Kiszámoltam, hogy ha ezeket nyerem, akkor kb. 60$ pluszban lettem volna, ehelyett 7$ mínusz lett a vége. Kicsit kiborultam, úgyhogy most ebben az évben már nem pókerezek többet, átolvasgaom a pókersulit, az Ace on the Rivert, és kicsit rendet teszek a fejemben, hogy az új évben újult erővel vethessem bele magam a játékba. Kicsit elkeserítő zárás ez, de tehetetlen voltam, ilyen szituációkat buktam állandóan, az ellenfelek buta játékát egyfolytában díjazta az rng. Nem is írom le konkrétan, hogy mik voltak, fölösleges. Többször megfogadtam már, de tényleg nem fogom a bad beatjeimet részletezni, max. egy-két érdekes handet.
Mindenkinek boldog új évet kívánok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése