2009. február 12., csütörtök

2008-10-20

Most nem volt kedvem cg-zni, gondoltam egy MerAce-et (:D), és játszottam két tornát párhuzamosan. Az egyik Bodogon a 10k garantált (buy-in 11$), mivel csak 720-an neveztünk, így elég durva overlay volt. Ez sajnos nem sikerült, középtájon kiestem.
A másik a Titanon a 12500$ garantált R/A volt, $5.50 buy-in, 947 ember. Most sem rebuyoltam, nem is addonoltam és 69. lettem, nyertem 41$-t. Az a gáz, hogy két handdel a kiesésem előtt 25. helyen álltam. Végig megfontolt voltam, jól is játszottam, de valszeg elfáradtam... Ugyanis őrületes baromságot csináltam TT-zel emeltem 3 BB-t elölről - ezzel még nincs is gond - jött utánam egy megadás. A Q75 flopon checkeltem, majd calloltam az allint. Nem tudom miért... Rejtély... Óriási hiba... :( Gondoltam nem allinezne, ha lenne dámája. Nem is volt... JJ-t mutatott... Két dolgot lehetett volna csinálni. Vagy allint tolok a flopon, vagy check-fold. De ez... Még mindig nem értem. Nagyabb volt a stackem, így még egy allint tudtam tolni kb. M=1-gyel, AT-zel, 44 rátolta szintén, így az SB és BB dobott. Flop AKJ, mondom ez az!!! Turn 4. Pedig ha megvan, akkor még lehetett volna esély. Kár érte, 3 és fél órát játszottam, és így rontom el a végén... Az zavar, hogy abszolút magamnak köszönhetem. Egyébként nagyon nem szeretem a TT-t elölröl, emelni illik vele; ha rád emelnek, nehéz helyzetben vagy (bár ez inkább dobás sokszor); ha megadnak és overcard jön, az a legrosszabb, és szintén nem tudod, mi merre. Nagyobb stackkel rendben van, de pont egy ilyen 8-as, 9-es M-mel nehéz vele játszani úgy igazán.
Most még cg-zek egy kicsit Bodogon, mivel a reggeli koránkelés esélytelen... Alszok inkább vagy fél 11-ig. :) Déltől meg megyek órára. Térinformatika lesz, az legalább érdekes. :)
Helyzet:
Bodog Poker: $467.64
Titan Poker: $252,48
Full Tilt Poker: $80
Moneybookers: 12000 Ft ami kb. $60(ma néztem, kellemetlen volt az árfolyam alakulása, úgyhogy elkalkuláltam...)
Összesen: $860

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése