2009. február 12., csütörtök

2009-01-26

Tegnap nem volt számítógépem, nem tudtam játszani, most rakta össze keresztfaterom, voltak vele gondok, most ezt nem részletezném. A net valszeg csak jövő hétvégén lesz mindkét gépen üzemképes állapotban (legalábbis remélem:)).
A héten kihívott Alonso HU-ra, aminek nagyon örültem. Aminek még jobban örülök, hogy sikerült nyerni ellene! :) Rendesen leizzadtam közben, 40 percig tartott a csata, pedig ő játszott még mellette jó pár tornán. :) Én meg úgy koncentráltam arra az 1 asztalra, ahogy csak lehetett. :D A végén elég gyakran tolt allint, mikor nagyobbak voltak a vakok, főleg akkor, ha nem emeltem, így gondoltam valami jobb lappal SB-n call, allin callt fogok játszani. Ezt egyszer majdnem megszívtam, A4-gyel mentem A5 ellen, szerencsére split lett, de utána AK vs J9 leosztás következett, ahol már flopon ott volt az ász. Nagyon örültem, ordítottam is egy hatalmasat a végén!!!:D 150$ volt a tét, ez meg egy HU-on, ahová nem is kellett befizetnem, nem kis pénz és lehetőség nekem. :) Nem is bánom, hogy nem volt nagyobb, múltkor azt már kicsit tehernek éreztem, nem emlékszem pontosan $-ban mennyi volt akkor, de olyan 70.000 Ft rémlik az akkori árfolyamok mellett. Ott tényleg stresszeltem, így gondoltam inkább most írok a handelemző topicba, mert ez az a tét kb. ami már nagyon szép, de talán még tudok mellette viszonylag normálisan játszani is. Meg hát ha elviszik a héten, akkor megint várhatnék 2-3 hetet. :) Szerencsére Alonso kihívott és ez lett a vége. :) 33.000 Ft 40 perc alatt. Huh, kicsit hihetetlen, eddig 170$ volt a legnagyobb torna nyereményem, de azt vagy 5 óra játékkal értem el, és hát akkor nem volt ilyen az árfolyam, szóval Ft-ban eddig ez a legtöbb. :)
Tényleg nagyon jó lehetőség ez a HU, úgyhogy mindenkit csak bátorítani tudok, hogy olvassa a leosztások Alonsóval topicot, és írja le a meglátásait a kezekkel kapcsolatban, mert megéri. Sokat lehet belőle tanulni is, és hát Alonso statisztikáját is megéri rontani. :) Mindig olvasgatom, hogy mit írnak hozzá fórumozótársaim, csak lusta vagyok néha beírni az elemzésemet. :)
Ma volt (van, csak nem nekem :D) az $50k freeroll Carbonon. 2160-an regeltek, 300 ember jelenti az ITM-et, 620. lettem. Volt egy érdekes handem QQ-val, amiben 1 elölről limpelőre emeltem egy egészségeset, talán 3 BB-t, amit megadott. Ez még rendben van. A magas board jön, checkel, ráemelek 2/3 potot, amire reraise allint tol. Hát, ezt már nem nagyon tudtam eldobni, nem kellett sokkal kiegészítenem, bár utólag hibának érzem, az is. De nem is ez a borzasztó, hanem az, hogy az ellenfél mindezt A8o-val csinálta. Ehhez csak gratulálni tudok.
Az utolsó handben 3,5 volt az M-em, ekkor emelt elölről egy delikvens 2 BB-t, én 99-cel hátulról allint toltam. Neki talán 4,5 lehetett az M-je. Megadta 1 sec gondolkodás nélkül, és mutatja a KQs-t. Ez megint wp első pozícióból... Nem is értem. Persze ilyen soha nem történik, ha AQ, AK, vagy prémium pár van nálam. Mindig ilyen zsebpárnál. És persze mi az eredmény? Két Q a boardon. Hát persze, coinflip, kritikus szituáció, kikapok.
Bodogon sikerült $2.25-ből bejutni a $10k-ra, egy addon kellett hozzá. Na mondom majd itt elérünk valamit. Hát nem. Nem kaptam semmi értékelhetőt, egy emelésre rátoltam az allint JJ-val, gondolkozott a srác egy ideig, AQ-val megadta, teljesen jogosan, ez itt nem volt kérdés, Q a boardon. Coinflip bukó megint. Szóval nekem nagyon nem mennek ezek a tornák. Képtelen vagyok mostanában ITM-ig jutni, pedig hát nem játszok félőrült módon, eléggé átgondolom a dolgokat, úgy érzem most kihoztam belőle, amit tudok, koncentrált, kipihent voltam, ennyire futotta. Bár most hogy így leírtam, lehet az a baj, hogy nem játszom félőrült módon... De ha belegondolok, mindig akkor nyertem, amikor ilyen szépen feszesen indítottam, és korrektül játszottam, nem blöfföltem nagyokat, hanem csak egyenes játékot produkáltam. Szerintem ezeken a 2-10$-os tornákon ez is elég. Tényleg vannak borzasztó játékosok, rosszabbak mint cg-n. És mégsem megy... Na de majd most még lemegy ez a hét, utána majd több tornát indítok és gyakorolgatom.
Egy kis helyzetjelentés:
Bodog Poker: 1211$ (plusz van még 2.500 pontom, amit be lehet váltani 25$-ra... Szerintem ez is egyfajta bónuszként működik, majd utánaolvasok, vagy megkérdezem a supportot)
Carbon Poker: 230$
Full Tilt Poker: 56$
Pokersavvy: 750 pont (75$)
Moneybookers: Elvileg folyamatban van 150$. :)
Ez így összesen bónusszal mindennel: 1.747$ Ez a mostani árfolyamon kb. 220 Ft/$-ral számolva 384.000 Ft. Ez már nem piskóta. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése