2009. február 12., csütörtök

2008-12-27

Jól telt a karácsony, szeretem ezt az ünnepet, bár már nem azért, amiért kisebb koromban. Akkor mindig azt vártam, hogy "hű, vajon mit kapok xy-tól és hű vajon milyen klassz autót ad yx", mostanában viszont már jobban szeretem azt, hogy együtt vagyok a családommal, kedvencem a vacsora Szentestén. Nálunk gombás káposztaleves és mákos guba szokott ilyenkor lenni, 25-én, illetve 26-án pedig szilvás pulykamell és hal az ebéd. Kistesóm meg is jegyezte, hogy mindig így együtt kellene ebédelni, vacsorázni. :) Csak hát az olyan dolgok, mint a suli, munkahely nem igazán engedik ezt meg, csak vasárnaponként, illetve olykor szombaton. Én degeszre ettem magam, a finom ebédek és vacsora mellett reggeltől estig ment a bejgli és a túrós lepény, és mamám zserbója is elűnt 10 perc alatt.
Egyedül pici Beám hiányzott(ik), de most jön hozzánk 29-én, majd pedig együtt megyünk innen Miskolcra szilveszterezni Vele és Tesómmal, úgyhogy nemsokára láthatom. :)
Nem panaszkodhatom az ajándékokra -bár még a fele nincs meg, mert hát webshop csak januárban, egy-két számítógép alkatrész lesz, amiből aztán "felépül" az én gépem is a szobámban és mehet a póker ezerrel :D - kaptuk ugyebár az új monitort, amit említettem, tesómtól egy kesztyűt edzéshez, valamint 15k is összejött, amit majd a számítógépre költök. Ehhez jön tesóm 15k-ja és akkor lesz egy videokártyacsere, vinyócsere, valamint memória vásárlás, a régiek meg mennek az én gépembe, ami pókerre és netezésre tökéletes lesz. Kaptunk még közösen itthonra két vezetéknélküli telefont, így ha hívnak minket, akkor valaki rögtön fel tudja venni, a másik meg lehallgatni a beszélgetést, szóval mókás lesz. Klassz nagyon, bár majdnem sikerült tönkrevágnom műszaki zseni lévén, részletekbe nem mennék bele. :)
Gondoltam, hogy nem fogok karácsonykor pókerezni, de hát a legtöbb fórumozóval egyetemben én sem bírtam megállni, hogy ne játsszak. :) Bár, hogy őszinte legyek jobban tettem volna. Tornákat nyomtam, gondoltam hátha nyerek egy nagyot, és elfelejtem ezt az egész pechsorozatot, na meg hát akkor le is szarhatnám egyúttal úgy ahogy van az elmúlt ilyen szempontból sikertelen hónapot. :) Nem, természetesen nem így történt. Full Tilt Poker, két torna. Első kézben KK (muhaha), emelek 4BB-t, CL reraise, és mivel közvetlenül egy handdel ezelőtt két ember ellen ment pf allin Q4o-val, amit megnyert AKo és A5s ellen (meg hát amúgy is), kapta is az allint az arcába. Jön a call, mutat J2s. Mondom wtf?? De amit én kaptam az arcomba, az fájdalmasabb volt. Flopolt szín, amiből nekem K-om sincs, hogy csak pici esélyem se maradjon. Hozzátenném, hogy nem voltam short stack, volt 12-13 az M-em, neki meg vagy 40-45 talán. Ráadásul feszesen játszottam, szóval semmilyen oka nem volt erre. Mondom jó. Következő torna nagy vakon vagyok, lepillantok a lapra, KK (és ismét csak muhaha). CL (ezek a CL-ek...) emel 2 BB-t cutoffból. Én visszaemelek 6BB-ig, amire kapok egy allint. Na mondom nee, az nem lehet, ezt egy lappal szokták csinálni, de hát az nem lehet, mivel előző nap 150 handen belül kétszer verték le vele a KK-m, szóval elvileg most vagy 10.000 handig nem kellene ilyet látnom, na neee... Így hát megadtam. CL mutat: AA... Tényleg, egyetlen vulgáris kifejezés nem hagyta el a számat, csak egy csalódott mosoly. Most már legalább vagy 13.000 handig elvileg békén hagynak ezzel a termek... Bodogon az egyik tornán 135 emberből sikerült FT-re kerülnöm, a 9-ből 1 játékos kiesett, ezután egy allinnel dupláztam, és már az 5. helyen voltam, az M-je viszont mindenkinek elég alacsony volt, nekem 4, a CL-nek talán 9. És kaptam is egy QQ-t. Na most ilyenkor nem kérdés az allin. A CL viszont kapásból emelt UTG-ből 4 BB-t, amire én toltam is be a zsetonjaim. Megadja, ez természetes azt az 1-2BB-t, mutatja az AKs-et, és flopolja vele a nutszínt ahogy kell. Végülis, nem jött A, sem K, teljesült amit akartam, csak kicsit másképp, mint ahogy elképzeltem. Napok óta nem jön szinte soha a szín, a sor, sem a kombódraw-ra semmi az ég adta világon. Ma játszottam 4 tornát, ami -26$-t jelent, mivel egyetlen ITM-et sem sikerült megcsípnem. A rossz széria tehát folytatódik, teljesen tehetetlen vagyok, igyekszem a lehető legjobban játszani, de nincs most szerencsém. Ez a 3 KK vs AA 2 nap alatt (nap..., két este, x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése