2009. február 12., csütörtök

2009-01-15

Gondoltam írok egy gyors naplóbejegyzést, nem mintha történt volna bármi érdekes is ebben a 2-3 napban. Pókerezni pl. egyáltalán nem pókereztem. :S :(
Egyszerűen nem volt rá időm, lehetőségem, hogy játsszak. Ma voltam vizsgázni számviteli rendszerekből, 100%-os bukó, be is adtam fél óra után, ne húzzuk egymás idejét... :) Úgyhogy 22-én mehetek belőle mégegyszer. Ezen kívül még 2 könnyű vizsgám lesz, logisztika, és humán erőforrás menedzsment, de azt sem tudom gyorsan letudni, mivel nincs belőle kiírva vizsga, illetve ami ki van, az is egy időpontban. :S Nem baj, ezt a 3-at már vhogy csak megcsinálom, és úgy számoltam, hogy ha a számv. rendszerek csak 2-es, de a másik kettő 5-ös, akkor az átlagom 3,8 feletti, így egy kicsivel (havi 2-3 e Ft) több ösztöndíjat kapok, az meg egy félévre 2-3 beülő NL25-ön. :D
Ma már kellene tolni az NL25-öt Bodogon, mert még mindig csak 21-22$ bónuszt szedtem ki az elérhető 140-ből. Holnap meg majd mint az állat, vagy 6-8 órában kellene játszani. Carbon miatt nemsokára megkapom végre azt a 700 savvypontot (70$), a Bodog bónusz lejárta után pedig kiveszek 600$-t (200$ saját költségekre :) ), amiből 400-at depózok majd Pacificre savvy-n keresztül. Ezért kapok majd instant 100$-t, valamint 250 pont elérése utána 1.000 pontot a savvy-től (újabb 100$), valamint a 250 pontért is jár még a pending bónuszból talán 25$. (összesen pedig az instant 100$ mellett van 300$ pending...). Ez így elég jól hangzik összességében. :)
Én hülye meg még nem is írtam a naplóban, hogy lecseréltük végre az autónkat, és vettünk egy 4 éves Renault Thaliát. :) Nagyon jó vétel volt, egész jó kis autó, ráadásul alig volt több 1 Misinél. :) A 20 éves Hondánk után elég nagy előrelépés. :) Valamelyik nap eszembe jutott, hogy a házról, kerítésről még mindig nem tettem be ide képet, de igyekszem majd pótolni már lassacskán. :)
Ez most csak egy ilyen se füle se farka bejegyzésecske lett, de hát néha kell ilyen is. :)
GL HF mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése