2009. február 12., csütörtök

2009-01-05

Tegnap este és ma reggel összesen lejátszottam 700 cg handet, ezalatt 28$-t nyertem. Kiszámoltam a bb/100-amat is, talán 6.500-7.000 handnél járok, és most jelen pillanatban 6 a bb/100-am, ami nem olyan fényes, de legalább már pozitív. :) Majd 10.000 handnél meglátom milyen lesz, mert azért most ez egy elég nagy suckperioddal indult és tartott egészen 4.000-4.500 handig, azóta hoztam vissza a dolgokat. Tegnap este játszottam még a 10k garin, 1 óráig tartott mire megint kvalifikáltam magam rá saton (eddig 4-ből 4-szer sikerült erre ;) ), de kiestem. Nem volt szerencsém. Emeltek előttem 3 BB-t, visszaemeltem 10 BB-ig, megadta a leányzó. 566 flopon allin ment, tudtam, hogy nincs jobb lapja, mint a QQ-m, megadtam. TT volt nála. River T. Ezután az első normálisabb lappal allin mentem a megmaradt pici stackemmel, és ki is estem. Még korábban reggel akartam ezt a bejegyzést írni, hogy nincs szerencsém a tornákon, de nem tettem, és most így jobb is. :) Ugyanis elindultam egy 1000$ gari turbón Bodogon, buy-in 11$ (torna $ szigorúan ;) ) és 6. helyet csíptem meg, nyertem 65$-t. Viszont káromkodtam annyit, mivel amikor 16-an voltunk (9 fizetett), akkor jött egy disconnect, ami majdnem 10 percig tartott. Na most ez egy turbó tornán elég idegesítő a vége felé, főleg úgy, hogy 3. helyen voltam... Szóval, lehet, hogy lehetett volna jobb is, de az is lehet, hogy kiestem volna FT előtt ha játszom (:D), így azért örülök ennek is. :) Az elmúlt 3 (illetve inkább még csak 2,5 ;) ) napban a profitom nagyon szép, olyan 160-170$, mínusz 10 T$. úgyhogy YEEHAAAWWW!! :)
Tegnap gondoltam még egy MerACE-et, és kivettem Titanról a pénzem, valamint Red Kingsről, ami még bent volt, ez együtt olyan 200$, és be fogom tenni Carbon Pokerre (még nem Betfairre, összességében ez a Pokersavvy ajánlat jobbnak tűnik, meg a terem is) és ott is cg-zni fogok. Állítólag ha sokat játszol, akkor nagydíjazású freerollokon is indulhatsz, meglátjuk milyen lesz.
Jelenlegi állás, mivel ilyen már elég régen volt (:D):
Bodog Poker: $1.016.94; T$26 (Bodogon először 1000$ felett juhúúú :D)
MB: 200$ (ez kb. ennyi, még nem tudom pontosan, a pénz útban van :) )
Full Tilt Poker: $56.71
Ez összesen 1300$, ennyim még nem volt. :)
Ja, Pocketfives-on is van már 100 pontom (még nincs ott az összes eredmény, most talán 80-at ír...), április végéig valahogy szeretném elérni a magyar top100-as eredményt. :D Hogy miért? Mert jól hangzik és jót tesz az egómnak. ;) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése