2009. február 12., csütörtök

2009-01-10

szonyat késő van, 2:50, fáradt is vagyok, de ezt a naplóbejegyzést most muszáj leírnom! :)
Ma sokat játszottam, mondhatjuk nagyon sokat. :) Reggel mondjuk nem annyira, kb. olyan 2 órát Carbon Pokeren, jöttek szépen a pontok, és hát az esti carbonos teljesítményemmel együtt ma nyertem itt 12$-t, valamint mivel elértem a 2.500 pontot, ezért kaptam még 10$-t, ez összesen 22$. Ez már nem lenne rossz a mai napra, főleg úgy, hogy azért vertek le rendesen, pl. AA vs TT 5$-ral, river T, KK vs AQ, hiába emelek T magas flopon, adja, turn K (szerencsére innen check-check volt), de volt megint gutshot is vagy kettő, összességében azért nem panaszkodhatok, mert jöttek a lapok, és most már 24$ pluszban vagyok, valamint 1.500 pont még, és kapom a 700 savvy pontot, ami ugyebár 70$-ral egyenlő. Mindenkinek ajánlani tudom már most ezt a bónuszvadászkodást, mert sztem ez meg fogja dobni a BR-t rendesen a normális játékon felül. Játszottam Carbonon az 500 illetve 1.000$-os free-n is, hát itt is mindkettőn lemákoltak, TT-zel 828 flopon A2-vel overbet allin ment a gyerek, megadtam, river A. A másikon hiába emeltem QQ-val, K9-cel tartott OOP, és flopolt 949-et... Elég nagyok voltak a stackek ahhoz, hogy dobni tudjak. Maradt még egy kis zsetonom, betoltam A5-re, kettő ellen mentem, de itt kiírja az esélyeket, már nem emlékszem pontosan a lapokra, de KQ vert meg, úgy hogy turnön még 78%-om volt a nyerésre, de jött a K.
Még egy Carbon SH kezet betennék ide, Alonsótól lestem el ezt a move-ot, már nem emlékszem pontosan, melyik sessionjében csinálta, de nagyon tetszik és nekem is bejött. Magamtól valahogy eddig ez nem jutott eszembe, most léptem ilyet először és sikerrel jártam. :D A turn miniraise-em csak egy ilyen kis lopás szerű lett volna, mivel nem láttam esélyt, hogy vigyem a potot, és meglepően sokszor dobnak erre. Ezután, mivel elég nagyot emelt, az 5-ös biztos volt nála, így hát megkíséreltem az allint. :) NL10-en ez beválik sztem kb. 90%-ban, bár ritkán van ilyen helyzet, feljebb már nem hiszem.
Alonsótól tanultam hehe
Amikor elkezdtem Carbonon este cg-zni, akkor itt 2 asztalon játszottam, közben még Bodogon is 4-en. Itt szeretnék köszönetet mondani Johnny Firpo (OPHU-n Firpous) fórumozó társamnak, aki nem szivatott meg, ha már a Bodog megint megpróbált. Tényleg köszi, ez nagyon baráti húzás volt, és egyáltalán nem haragudtam volna meg, ha lejátszol és elnyered a beülőmet, mert hát ez a póker. Így viszont jövök eggyel. ;) A szituáció tehát - ha még valaki nem sejtené - KK vs AA... Komolyan, már csak nevetek ezen. :D:D:D Johnny emelt ha jól emlékszem CO-ból vagy buttonről 6 BB-ig, ami már gyanús volt, mert viszonylag nagy az emeléseihez képest, de hátulról indokoltnak tűnt Ax lapokkal is (az x azért nála minimum T szerintem), vagy 88-TT szerű lapokkal, mert limpeltek elölről. Nálam ha minden igaz kis vakon volt a KK, vissza is emeltem 14BB-ig. (ha most az adatok nem teljesen stimmelnek, akkor sry, de 6 asztalon játszottam, így már nem jegyzek meg ilyet pontosan, a handet megkeresni meg most nem nagyon akarom... :) ) Ekkor kaptam egy visszaemelést 4,2$-ig, ami tőle már egyértelműen AA-t jelentett, amit kérésemre rendes volt és meg is mutatott. Simán csinálhatott volna egy megadást, mivel ő is biztos volt benne, hogy KK-m van (hát na jó, max még AA-om lehetett volna, meg ritkán azért emelek pozíción kívül is vissza QQ-val, de semmiképp nem ellene...), és akkor flop után elég valószínű, hogy nem úsztam volna meg a buy-in elvesztését. Szóval tényleg köszi mégegyszer. :)
Így a Bodog cg alatt 323 hand után 17,09$-et sikerült összehoznom, úgy, hogy közben volt egy 77 set vs KK set bukóm is, ráadásul a turnön jött neki a K már allin után... :S
Ekkor elmentem egy frissítő fürdésre (:D), hogy gyorsan kész legyek a freerollokra, amik 1-kor és 1:15-kör kezdődtek Carbonon. Ezt ugyebár említettem, hogy nem voltak túl sikeresek. De hát nem akartam kiaknázatlanul hagyni új monitorunkon a képernyőt, így megnyitottam ismét 4 Bodog cg asztalt. :) Az elején visszabuktam 5-6$-t baromsággal (illetve kiderült, hogy tovább kellett volna menni a blöffömmel, mert agresszív ellenfelemnek még olyan lapja sem volt mint nekem, de hát ettől ő még simán adott egy reraise-t, majd egy turn nyitást és riveren allin ment... :D) Gondoltam, nem, most nem szabad visszabukni, eddig olyan jól ment...
Nos ekkor beültem egy olyan asztalhoz, ahol két srác volt már 3-4 buy-innel, és 10 hand után világossá vált, hogy ezek bizony nem tudnak játszani. Borzasztó, miket műveltek, volt itt overbet pot kétszeresen bottom párral 3 ember ellen, gutshot allin call stb. Na mondom, tőlük kell nyerni. Kaptam is egy KK-t (muhaha :D), amivel emelések után, és A nélkül szépen el is jutottam allinig egy T magas boardon kettejük ellen, az egyiknek AJ volt a másiknak meg egy Tx. Fel is mentem 26$-ra. Ezután volt még egy leosztás, amivel 31$-ig tornáztam magam. Ezután picit vissza, mivel adták ezek FD-vel a pot emelésemet simán, majd mikor riveren lejött a flush, büszkén mutatta. :) Közben egyikük kiült, kicsit megfogyatkozva, olyan 2,5 buy-innel, a másik viszont bentmaradt ugyanennyivel. És ekkor tádáám... Kaptam egy KK-t. :D (igen, mára jutott a prémium pocketekből rendesen, sztem ez is döntötte ma és tegnap a statisztikát :D) 3-an limpeltek, köztük célpontunk, amire én buttonről emeltem 6BB-ig, de még ezt is adták ketten OOP. 369 flop FD-val, és emberünk emel potot, ami 1,95$-öt jelent. Köztünk lévő játékos dob, én meg mivel láttam, hogy milyen mutatásai voltak, illetve mikkel játszott (bár éppen ezért féltem mondjuk tőle...) visszaemeltem rá 5$-ig. Na ez már izgalmas deep stack játék a javából, imádkoztam, hogy ne legyen setje, de hát ettől az emberkétől ez nem volt annyira valószínű ebben a helyzetben, mint ha egy jó, feszes játékossal kerültem volna szembe. Ekkor tolt egy allint. Folyt rólam a víz, mondom mit csináljak, pont KK-lyal, annyi szerencsétlenséget okozott már ez nekem az utóbbi időben. Ha ott a set, akkor valszeg végem. De ezen a boardon mije lehet, amivel ilyen agresszív? Megadtam enyhén megemelkedett pulzussal, és belegondoltam, hogy mit szólnának ehhez szüleim, hogy most éppen egy 5000-est toltam be úgy, hogy a srác elég magabiztosnak mutatkozott. Ekkor mutatja a 96-ot. Mondom nem, ez nem lehet, gyere 3-as kérlek gyere, gyere, gyere, gyere... Nem jött a 3-as. Tudjátok mi jött?? Két A. :D:D:D:D
Ezt igazán csak most fogtam fel, hogy mekkora poén az utóbbi napok után, hogy a KK-immal most örülök, hogy AA-ba futottam, csak kicsit másképp. :D
Így ez a "fürdés utáni sessionöm" 348 hand után 54,36$ profittal zárult, köszönhetően a derék királyoknak és ászoknak. :) Ne is szidjátok őket, örüljetek nekik akkor is, ha nem teljesítenek jól, senki sem tökéletes. ;)
A mai össznyereményem tehát cg-n olyan 1500-2000 hand alatt a két teremben együttesen a 10$ bónusszal 93$ NL10-en. Talán egyszer nyertem már többet NL25-ön egy nap alatt (bár ebben sem vagyok biztos,valahogy ekörül lehetett), de NL10-en ez a rekord, ez 100%.
Rövid összesítés:
Bodog Poker: $1080.45
Carbon Poker: $214
Full Tilt Poker: $55
Összesen: kb. 1350$
(a helyesírási hibákért sry, de most már nem volt kedvem átnézni... :D)
Jó éjt! (Illetve inkább jó reggelt lassacskán) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése