2009. február 21., szombat

2009-02-21

Kezd elegem lenni a pókerből, az utóbbi 20 percben már csak azért neveztem tornára, hogy tiltelve emelgessek és allint toljak, annyira kikészített ma a játék. Igen, ez már kőkemény tilt volt a végén.

De hát amikor az embernek 5-10 percenként vannak bad beatjei, akkor szerintem ez valahol érthető. Ezt én lassacskán már tényleg nem tudom felfogni, preflop allint ma nem nyertem (legyen ez coinflip, vagy 80-20...), és úgy általában az allineket is bukom, mindegy, hogy 2-4 outja van az ellenfélnek...

Ami végképp kiakasztott, az a Full Tilten volt, $5.50-es rebuyos torna, nagyjából rendbekaphattam volna vele a februárt, sőt, még a legnagyobb nyereményemet is elérhettem volna és bőven pluszos lehetne ez a hónap. 215 ember volt, az első 850$-t fizetett, már csak 14-en vagyunk (27 volt ITM), amikor kapok egy TT-t 3-as M-mel (az elsőnek olyan 24 lehetett, de jóval a mezőny előtt járt, az átlag olyan 5-6 volt), allin megyek vele, egy adja, mutatja a 99-et, a flop első lapja pedig a 9-es. 4 óra játék után egy ilyen 82-18-cal kell kiesnem, pedig ha nyerem, akkor 7-8. helyen vagyok, ahonnan az FT-t már elértem volna valószínűleg, ott meg ugyebár bármi lehetséges. De nem, nekem ilyenkor mindenképp szívnom kell, nehogy nyerjek egy szépet 4 óra koncentrált, jó játék után. (persze közben is sorra buktam a shortok elleni allineket, mint például AK vs AQ két Q a boardon, ma ez volt a divat) Komolyan mondom, amikor domináltam, akkor kivétel nélkül az összes handben kikaptam.
De voltak még ilyenek hogy QJ-vel QKQ board, de kikapok, mert a K7-hez turnön jön még egy K. Buktam még egy AA vs AQ-t is, ahol szintén két Q érkezett. Az olyan coinflipeknél, ahol két magas lappal megyek alacsonyabb pp ellen úgy buktam kivétel nélkül mindig, hogy flopon ott mosolygott rám a set.

Sajnálom, hogy mostanában csak sírás van ebben a rohadt naplóban, de ilyen minden egyes sessionöm, és én megpróbálok pozitívan hozzáállni, tényleg nem érzem, hogy ilyen k***a rosszul játszanék, de egyszerűen nem akar változni ez a helyzet.

Holnap 100%, hogy nem játszom, pedig a bónuszt már igencsak el kellene érni, de egyszerűen ezek után most nincs kedvem a pókerhez. Lehet, hogy nem csak holnap, hanem inkább még azután is szüneteltetem, mert hányingerem van ettől.

Holnap reggel megyek Miskolcra, majd ott szerintem újra belevágok az Ace on the Riverbe, és tényleg meditálok. :D

Na, a végére kívánok mindenkinek az enyémnél 100-szor eredményesebb és szerencsésebb játékot, az már talán kb. átlagos, amivel lehet nyerni is... :) GL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése