2009. február 12., csütörtök

2008-11-28

Ismét szar nap. Nem megy a póker. De hogy is menjen? Nem aludtam ki magam most sem, a sötét felhők gyülekeznek a fejem fölött, úgy érzem iszonyatosan rá fogok most b*szni zh-, beadandó-, és vizsgaidőszakban. Főleg annak tudható be, hogy most egyáltalán nem motivál semmi, egyszerűen olyan leszarom érzésem van, ha a tanulásra gondolok. Változtatni kell ezen az attitűdön, mert persze majd két hét múlva úgyis megbánom. Amikor elhatározom, hogy namármost pedig tanulok és simán abszolválom az akadályokat, akkor mindig megcsinálok mindent, semmivel nincs gond. De ez az elhatározás milyen rohadt nehéz állandóan. Félelmetes. Pedig amíg ez nincs, addig nem sikerül semmi, akár tanultam, akár nem. Itt van a prognosztika. Leszartam, nem is lesz meg. Lett volna rá esélyem, az alapján, amit tudtam, de nem érdekelt az egész, így nincs esély. Ráadásul pont olyat kaptam, amit meg sem néztem. Pedig hát itt is több esély volt arra, hogy olyanokat kapok, amit tudok. Persze majd pótra megtanulom rendesen, meg majd odafigyelek nagyon, akkor meg valami könnyű, semmi sort kapok, amire ez a készülés is elég lett volna. Így megy ez.
Szerdán infómen zh-m lesz, csütörtökön gyak. számvitel zh (omg... na majd ezt hogy...), kedden regionális politika prezentáció, valamint hétfőre le kell adnom egy üzleti prog. beadandót, valamint egy költségvetési kapcsolatok beadandót. Emellé jön még, hogy logisztikából is le kellene adnom a témát, valamint elkezdeni a beadandót. Borzadály szar hetem lesz. Egyelőre ez megoldhatatlannak tűnik, mivel csak gyak. számvitelre - így hogy nem jártam be órára- kell szerintem vagy 2 nap. Minimum.
A póker így hát ilyen körülmények között természetesen nem megy, ma -6.20$ egy speed touron Titanon, valamint -21$ Bodogon cg-n. A cg végén tilteltem is, de mint állat, amire szerintem úgy kb. 1,5 hónapja nem volt példa. Legalábbis az, hogy A6o-tal egy miniraise, és egy call után NL10-en emelek 1$-ig, majd az egyszínű flopon, amilyen színem nincs is, és még csak egy párom sem alakult ki, és T a legmagasabb lap, emelek 1,5$-t, majd a reraise allint megadom, az tilt. Kib***ott tilt. Pedig egy szánalmas KT volt nála, tehát éppen egy elb***ott barommal álltam szemben (igen, ma még az ellenfeleimet sem tisztelem, egyszerűen idegesít minden). Persze azon túl, hogy úgy ültem le, hogy tuti nem nyerek, nem tudok odafigyelni, túl sok lappal játszottam, ráadásul elég weak módon, biztos az is segített ebben, hogy két KK-mat is leverte egy kisebb pp. Először egy JJ, amivel megadta a reraisem, majd a potnyi raise-t is flopon, és turnön esett neki. Utána meg egy 99-cel adta a reraise-et és flopon esett neki. (itt dobtam és megmutatta) Iszonyatosan szarul játszottam, elképesztően szarul. Nem tudom, erre mikor volt utoljára példa, hogy ennyire borzasztóan rosszul játsszak. Szavakkal leírhatatlan. Nem, nem a Bodog a hibás. Soha nem fogom még egyszer a termet hibáztatni. Előre tudom, a kevés alkalomtól eltekintve, hogy mikor fogok nyerni, és mikor nem. Érzi az ember egyszerűen, hogy nem, most nem esik jól játszani, fáradt vagyok, nem tudok koncentrálni, egyéb gondjaim vannak, más érdekel jobban, másnak kellene érdekelni jobban, mással kellene foglalkozni, és nem fogok nyerni, mert nincs elég türelmem. Másnak is tanácsolom, hogy ha csak kicsit is ilyen érzésetek van, ne üljetek le játszani. Fölösleges. Veszíteni fogtok, és még zaklatottabbak lesztek. Szarjatok bele, és menjetek aludni, most én is ezt fogom tenni. Régen is cg-ztem, ez is kurvára idegesít, mert egyszerűen nem tudok mikor. Ez meg, hogy beülök 1-1 órára maszatolni, csak még jobban felidegesít. Semmihez nincs türelmem, most ilyen világvége, szar hangulatom van. Kurva életbe. Most nem is fogok pénzben játszani, de egyáltalán nem, inkább tanulok helyette, csak a free-ken, WOPL-en, valamint azon az egy szem ECOOP-n fogok játszani, amire már bejutottam. (szerettem volna még egy-kettőre, és tudom , hogy sikerült volna, de így ez is értelmetlen...)
Aki ezt végigolvasta, attól ezúton is kérek bocsánatot. Úgy érzem, ki kellett írni magamból.
Megjegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése