2009. február 12., csütörtök

2008-11-07

Ma sikerült jó sokat pókereznem. Kiestem Titanon egy $5.50-es Freezoutról, hozzáteszem, nem játszottam rajta túl jól, valamint az OPHU free-n is verte egy szín a soromat, úgyhogy 37-ből 36. lettem. :) Játszottam Bodogon egy $12+$1 $2k garantált tornán is, jó kis overlay volt, mivel csak 133-an indultak, de sajnos csak 44. lettem. Ennek ellenére nagyon jól sikerült kis nap volt ez, mivel a cg ismét iszonyatosan összejött. 723$-ról felmentem $774-re, ami 51$, plusz még hozzá lehet adni a 13$-t, amit a tornára "költöttem", vagyis cg-vel 64$-t nyertem. A mai nap Titanon és Bodogon együttesen pedig 46$, szóval azt hiszem minden a legnagyobb rendben. :) Nem is szaporítom most inkább a szót, megyek tentélni, hogy reggel tudjak még 1-2 órát játszani, azután edzés, majd pedig egy egész napos beadandózás van tervbe véve. Azután még este kellene játszani 2-3 órát.
Jelen helyzet:
Bodog Poker: $774.47
Titan Poker: $247.51
Full Tilt Poker: $80.84
Moneybookers: $40 (kivettem a pénzt ugyebár Red Kingsről, úgysem játszanék ott... Ezt majd beteszem Full Tiltre vagy Titanra, majd még meglátom...)
Összesen: $1142,82
Haladok, haladok...
Huh, azt meg most néztem, hogy az utolsó egy hónapos periódust tekintve több mint 500$-t nyertem, ami körülbelül 100 000 Ft. AWESOME!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése