2009. február 12., csütörtök

2009-01-11

Ma nem volt olyan szép sessionöm mint tegnap, de a pontok azért szépen gyűltek, ugyanis játszottam vagy 4 órát 7-8 asztalon Carbonon és Bodogon egyszerre két részletben 9 órától. Bodogon -4$-ban zártam, Carbonon +10$-ban, úgyhogy szolid 6$ nyereséget könyvelhetek el. :) Mindenesetre pozitív, főleg annak függvényében, hogy két AA-omat verték el, az egyik ellen turnön, a másik ellen riveren jött a 2 out, az egyik full stackkel történt, míg a másik fél stackkel, és mindkettő Bodogon. :) Carbonon dobnom kellett két AA-t turn után, mert 100% volt a vereségem. Dobtam pár KK-t is, de azért nyertem is velük. Nem volt olyan különleges, kiemelendő hand, vagy lehet hogy csak a 8 asztalos játék miatt nem tűnt fel. :) Muszáj így játszanom, hogy gyűljön a bónusz. Úgy látom, hogy nincs különösebb hatással a játékom minőségére, talán egy-két missclick volt csak, az pedig belefér. Kicsit feszesebben tolom talán, ennyi a különbség. Bodogon szerintem nagyjából megvan a 10k hand NL10-en, majd kedden kielemzem, és csinálok belőle egy jó kis grafikont, hogy hogyan is alakultak a dolgok. Azért csak kedden, mert Beám laptopján van a handek egy része, ahhoz pedig csak kedden jutok majd hozzá. Addig Bodogon már nem játszom NL10-en, de sztem most NL25-ön sem még, 13-án és 15-én ugyanis vizsgáim lesznek, amire tanulnom kell most már. Utána viszont... Jön már az izgalmas játék, NL25-ön. Most már stabilan azon a limiten akarok Bodogon cg-zni, persze egy-két nagyon jó NL10-es asztal is belefér. Huh, most hogy ezt a vizsgatémát így leírtam, rájöttem, hogy már tanulni kellett volna rájuk. :D Holnap meg 2v2 kani dota kupázok, hát... valahogy beszorítjuk ezt a logisztikát és számviteli rendszereket azért. :)
Holnap este játszom majd a Bodog $10k garantáltján, megint szatelittel, valamint a Carbon Poker $10k freerollján. Emellett sztem Carbonon fogok még kicsit cg-zni. Egyébként még nem írtam erről, hogy milyen is Carbonon a cg NL10-en. Nos, mindenképpen más mint Bodogon. Feszesebbek a játékosok, az átlagpot is ritkán van 3$ felett, mégsem érzem az itt játszó embereket olyan jónak. Eddig pl. Full Tilten is azért nem játszottam cg-t NL10-en, mert láttam, hogy alacsonyak az átlagpotok, azt hittem, ott nem tudnék nyerni. Most viszont már nem vagyok biztos ebben, nagyjából most érzem úgy, hogy ezen a limiten bármelyik teremben tudok nyereségesen játszani. Ezt le is kopogom. :) Persze lehet, hogy még kicsi a mintám, nagyjából 4.000 handet játszhattam itt, ezalatt nyertem 24$-t, ami azért nem olyan sok. Mondjuk nem túl jól kezdtem, 4-500 hand után majdnem -60$-nál jártam. :D Hozzá kell szokni na. :) De úgy látom, hogy azért valószínűleg minden teremben van ember, aki nem igazán tud játszani, és lehet tőle nyerni. A színvonalat viszont mindenképpen magasabbnak érzem Carbonon mint Bodogon. Ettől függetlenül szerintem egy nagyon jó terem a bónuszok, pontok, promóciók miatt. Remélem gyorsan el tudom érni itt az 5-600$-t, és akkor NL25, ahol 3-szor gyorsabban jönnek a pontok és a bónusz. (utóbbira egyébként 3 hónapom van) Ahhoz képest hogy egy gyors letudásra ítélt savvy-s teremként tekintettem erre, lehet, hogy itt is fogok huzamosabb ideig játszogatni. Egy freerollon azért végre már jó lenne ITM-et megcsípni, vagy hát FT-t, remélem majd a holnapi $10k-n. :) Ha nem, akkor a hó végi $50k-son sem lenne rossz. :D
Ma jöttem rá, hogy elfelejtettem leírni a naplómba, hogy a költségvetési kapcsolatok, valamint a regionális politika is 4-es lett elég hihetetlen módon, legalábbis annak, aki látta, hogyan és mennyit tanultam rá. :D Főleg a költségvetési, mert a reg. polt azt még azért úgy korábbi eu-s tárgyakból meg lehet oldani, meg egy kis általános műveltséggel és mesélőkészséggel, a költségvetési viszont... A lányok hülyéskedtek is azzal, hogy mégis hogy akarom csinálni, berakom a párnám alá az anyagot? :D Aznap depóztam Carbonra, és játszottam több órát, valamint dotáztunk és yetisportoztunk (na ez utóbbi elég beteg... :D), összesen max. 6 órát készülhettem rá a korábbi napokon... Belenéztem a korábbi vizsgasorokba, szerencsém is volt, valamint nem is értem, hogy lehetett 4-es, de hát mindegy. :D Már csak 3 vizsgám van, és egyedül a számviteli rendszerektől tartok, mert az állítólag elég kemény.
Most pedig egy jó nagy alvás következik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése