2009. február 12., csütörtök

2008-11-02

Ma volt a Red Kings Poker Liga 3. fordulója. 65 emberből 16-18. helyen végeztem. (nem tudom pontosan most hirtelen...) AK vs QQ allin volt a vesztem, gombon kaptam a végzetesnek bizonyuló AK-t, kis vakon volt a QQ... Juhé. :) Szerintem előrébb léptem a ranglistán, de össze kell kaparnom magam, ha a 10-ben akarok végezni. Az bosszant, hogy nem érzem erősnek ezt a mezőnyt... A maradék 3 tornán nagyon jó teljesítményt kell nyújtanom, remélem egy kis szerencsém is lesz...
Tegnap a Titan speed rebuy nem sikerült, mint ahogy a mai $5.50-es Freezout 2500$ garantált sem. Majd legközelebb.
Ma Bodogon tetszett, hogy 15 percen belül ugyanaz a srác, kétszer verte el az AA-omat, egyszer AKo-val, egyszer pedig ATs-zel. Az AK-s handnél 9TJ flopon emeltem 2/3 potot, iszonyat veszélyes board volt... megadta... Turn vmi 2 vagy hasonló volt, checkelt, emeltem, megadta. River Q, CHECKEL(!!!), én is checkelek, mert itt már bármivel lehet két párja. De nem... AKo... omg... A másik AA is szép volt. Emeltem pf 6,5 BB-t, két megadás. T magas flop, talán 5 és 3 volt mellette... Check, emelés középről 2/3 potot, ráemelem a 2,5 szeresét, megad. Turnön megint vmi T alatti lap jött, amivel két pikk került az asztalra. Én itt allin mentem a maradék 5$-ommal, amit ő AT pikkel, megadott és jött is a riveren. Szóval ezek a handek vitték a pénzt rendesen... Emellett még volt egy-két hajmeresztő hand, szóval...
Omahával nyertem végülis kb. 8-9$-t, és hát nem csak NL10-en játszottam ma, hanem NL25-ön is. Összességében pedig, mindezen kellemetlen történések ellenére 40$ pluszban zártam, ami meglepő lehet, ha valaki idáig jutott az olvasással. :D A mai ellenfelek NL25-ön nem játszottak olyan jól, nem igazán érzek különbséget NL10 és NL25 között, talán annyit, hogy itt jobban félnek emelni, és könnyebben dobnak emelésre, ami szerintem nem negatív. :) Persze nem játszottam még túl sok handet NL25-ön, szóval majd meglátom még ezt, hogy milyen is valójában. Lehet, hogy csak ma játszottak pont ilyen emberek. Bár remélem nem.
Egyébként volt ma egy színsorom is, ami már második a héten. (volt egy flopolt Titanon is)
Szépen épülget tehát a bankroll, tartsa meg ezt a jó szokását. :)
Más:
Folyamatosan néztem a rivális oldalon az EPT közvetítést, gratula Tóth Zoltánnak. :) Valóban hobbypókeresnek tűnik, de egy őszinte, kedves, egyszerű (egyáltalán nem negatív értelemben) ember benyomását keltette, szóval az én szimpátiámat abszolút elnyerte, akár jól játszik akár nem. (bár ahhoz azért vmit csak jól kellett csinálnia, hogy bejutott szatelitről, utána meg ilyen mezőnyben 7. lett az EPT-n 540 emberből...) Örülök neki, hogy volt magyar a FT-ön, sajnálom, hogy elég hamar kiesett (bár azt a leosztást tényleg elbaltázta szerintem is rendesen... Lodden meg... na ő még inkább...) Viszont a FT szerintem mindig érdekes kérdés. Volt itt szó (na, azt hiszem ez volt a finom megfogalmazása annak, ami az EPT topicban ment :D:D) a fórumon róla, hogy mit kellett volna tennie... Várni míg egy-két ember kiesik, stb. Viszont kb. egy ilyen handen szokott eldőlni, hogy ki nyeri a tornát. Ugyanis ha jön a szín, akkor iszonyatos előnye lett volna... Voltam már egyszer-kétszer FT-ön, és valahogy mindig olyan ember nyert, aki valami hasonlót vállalt, utána ugyanis már nem nagyon lehetett megfogni. Persze tény, hogy én is vártam volna valami kedvezőbb helyzetet, de hát Tóth Zoltán nem ilyen ember, látszott rajta, hogy neki a játék volt a fontos, és hogy nagyon élvezte, hogy itt játszhatott. :) Van ilyen. :)
A házunkról igyekszem majd egy-két képet betenni ide, hogy milyen átalakuláson ment keresztül, mert nem semmi. :) Nagyon szép lett, és hát lesz ez még szebb is. :) Holnap mondjuk reggel megyek vissza Miskolcra, szóval lehet, hogy ez majd csak 1 vagy 2 hét múlva lesz. :)
A kolis szülinapi bulin nagyon jól éreztem magam. (ez is egy finom megfogalmazás... :D) Most nem aludtam el, mert előző nap pihentem rendesen a biztonság kedvéért. :) Picimtől egy Philips villanyborotvát kaptam, amit most fogok kipróbálni, a legközelebbi bejegyzésben majd írok róla. :) A hagyományos borotva nagy ellenfelem, elég érzékeny a bőröm, remélem, hogy Beusom megtalálta a megoldást. :D A haveroktól egy üveg bort valamint egy teljesen egyéni pólót kaptam, amit ők csináltattak nekem. :) Nagyon poén, nagyon tetszik!!! :D
Nagyjából ennyit mára, most pedig go fürdeni, borotválkozni, aludni, reggel 6-kor ugyanis ébresztő!!!
Jelenlegi helyzet:
Titan Poker: $253.01
Red Kings Poker: $40.10 (remélem a maradék 3 tornán ez is nőni fog... ma sem voltam messze...)
Full Tilt Poker: $80.84 (még mindig :D)
Bodog Poker: $635.51
Moneybookers: 710 Ft :) (3,5 $ :D)
Ez így összesen: 1013$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése