2009. február 12., csütörtök

2008-10-17

Szerdán haverommal bundás kenyeret csináltunk. Egyre jobb és magasabb színvonalú lesz a gasztronómiai eszköztárunk és tudásunk, ugyanis a tejbegríz után ez is ehető lett. Elterveztük, hogy az ízek világába tett kalandos utazásunk következő állomása a pörkölt lesz. Ez már keményebb dió, de ahogy Barney mondaná: This will be legen - wait for it - dary!!!
Közvetlenül a bundás kenyér után - illetve már előtte is belekóstoltunk a Tokaji Furmintba :D - szanaszéjjel csaptuk magunkat a gazdász buli keretein belül. A bort vodkanarancs metaxa és szilvapálinka követte, azt hittem, hogy ez egyértelműen előrejelzi majd találkozásomat régi jó barátommal a kis Vukkal, de nem, hamarabb elaludtam (egy jó kis táncikálás után), mint hogy a viszontlátás bekövetkezett volna. Másnap természetesen tökéletes kondícióban ébredtem. :D Nem, amúgy én tényleg nem vagyok az a másnap fejfájós, szenvedős akárki, dotáztunk a haverokkal (most is könnyesre vertek minket Tomi kollégámmal, már reménytelennek látjuk a helyzetet, nem tudunk mit kitalálni...), este pedig játszottam a blogger freerollon. Egész pontosan 1 handet. :) JJ-val allinig mentem QQ ellen, tökéletes baromság volt, egyértelmű volt, hogy jobb nálam, de akkor ültem le, miért kell első handben ilyen helyzet elé állítani? Na, mondom, ennél jobb vagyok, kis Bodog cg. Az első 20 perc -20$-ral indult, hát ejnye-bejnye. Elég kellemetlen handek voltak, ennek részletezését most kihagynám. Végül minden jóra fordult, és plusz 6$-ban zártam a sessiont. Na, akkor bizonyítsunk Titanon, hogy a tornán is megállom a helyem másnaposan, most már ráhangolódtam a játékra. $12500 GP rebuy, $5.50 buy-in, 967 fő. Nem rebuyoltam, add-ont is kihagytam, és végül 82. lettem, ami 28$-t ért. Újabb ITM.
Jelenlegi helyzet:
Titan Poker: $226.44
Bodog Poker: $454
Full Tilt Poker: $80 (ezzel kellene már valamit kezdeni...)
Moneybookers: 14000 Ft (kb. 70$)
Így az összes bankrollom már olyan 830$ körül van. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése