2009. február 12., csütörtök

2008-12-15

Meglett a gyak. számvitelem is, még 6 vizsga van hátra. Ilyenkor, mikor kezdődik a vizsgaidőszak, nem így szoktam állni, általában 3-4 pótzh-m van, el vagyok késve egy-két dologgal, kapkodás megy. Most nem.
Szerdán költségvetési kapcsolatok, az eddigi felkészülésem hagy némi kívánnivalót maga után, eddig 3-4 régebbi zh-sort futottam végig...(mindezt úgy, hogy az anyagba gyakorlatilag bele sem néztem, szóval egy-két rész kínai :D) Holnap megyek vissza Miskolcra, végig kellene tanulni a napot. (bár most fáj a torkom tegnaptól, remélem ez nem fajul tovább...)
Reggel nyomtam vagy 7-8 tornát Titanon és Full Tilten. Titan -10$, Full Tilt +10$, úgyhogy jó volt. :) Lehetett volna szép, ha behúzom FTP-n az egyik 2$-os Freezoutot 116 emberből, viszont csak 4. lettem, FT-n pedig első is voltam... Szoros volt, de elszúrtam. Legközelebb jobban figyelek. Azt viszont észrevettem, hogy ha sok tornát játszok, rááll az agyam, és türelmesebb is vagyok hozzá, lehet megérné kipróbálni egy hétre kipróbálni, hogy nagyüzemben tornákat nyomok. Egy-két FT hátha becsúszna. Viszont a Bodog cg-t sem szabad hanyagolnom, a szerdai vizsga után mindenképp belevetem magam. Addig viszont magamra kell erőltetnem valamiféle pozitív hozzáállást. Megfigyeltem, hogy az ilyen elhatározások, hogy nem játszok tornát, nem igazán teljesülnek... Tényleg rá kellene állni a cg-re, de egy ilyen bukó után úgy érzem, hogy jobb ha sok handet játszom és nem kockáztatok sok pénzt, erre jók a tornák. Kicsit kimegy belőlem ez a minden handdel bukok érzés, ma pl. amikor 4. lettem már kifejezetten jól esett játszani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése