2009. február 12., csütörtök

2009-01-12

Rühellem a tornákat.
Ma ugyebár tornanapot tartottam.
Carbon Poker:
New depositors 500$ freeroll. Ezeket buktam: AA vs KJ, JJ vs TT, KT vs 99. Egyszer nem nyertem volna... Még volt vagy két hand amit buktam, már nem emlékszem. Ezek allinek voltak, az első fél órában nem játszottam, utána feljöttem átlag fölé, ezek meg lenulláztak. Jó.
Sunday 10.000$ freeroll. Itt kétszer jött nekem a mentő lap riveren. Az első esetben AK vs 88 volt, a board pedig A8TA és river K. Turnön kerültünk allin, szóval nagy mák. De ez semmi a következőhöz képest, jön a link, valszeg a képgalériába is kiteszem, mert nekem eddig ez a legbetegebb preflop allin, amit valaha láttam.
Preflop allin
1200 induló volt, ekkor olyan 500-an lehettünk, és jóval átlag felett olyan 20. helyen álltam. És innen is le tudom nullázni magam, ami szánalmas. Egy másik big stack ellen besült a QQ-m, hiába emeltem rá vissza (bár sztem ez is hiba ilyen stackeknél, egyszerűen call, és flop után meglátjuk... mi a francért hízlalom a potot QQ-val ebben a szakaszában a játéknak????), megadott, majd check-raise allinelt, magyarul lejátszott mint a szart. Utána buktam még vmivel egy kicsit, majd jött a kritikus hand, amikor is két ellenfél ellen hátulról AK-lyal emeltem, megadta a kis vak és egy limpelő (!!) középről. Flop JJJ, kis vak check, miden check, én emelek, kis vak megad, hátulról allin. A pot már jócskán nagyobb volt, mint a stackem, megadtam. A középről QQ-val limpelő játékost még megvertem volna a turn A-szal, de hát a kis vak OOP JT-zel játszott... Ez a srác adott meg pár handdel ezelőtt egy allint ászos boardon, turn után JJ-val, totál indokolatlanul, de river kisegítette az A6 két pár ellen. J.
Na mindegy. Bodog 10k garira most először nem sikerült bejutnom szateliten, pedig most csak egy addont vettem, de 77-tel kénytelen voltam allin menni, amit az SB adott KQ-val, jött a Q. Így hát befizettem, mivel 2k overlay volt most is. Szépen gyarapítgattam a zsetonjaimat, ekkor berakták bal oldalamra alienface-t. :) (ha ismeri valaki, Bodog tourney player of the year :D) Beszélgettem vele kicsit, szimpatikus srácnak tűnik, megkérdeztem, hogy miért játszik ilyen kis tornákon, mikor van tudása és BR-ja kifejezetten csak a nagy tornákon való részvételhez. (ott is játszik persze azért...) Azt mondta: Mert szeret ezeken is nyerni. :D Hehe, jófej. :) Short volt mikor bekerült mellém, majd feljött átlagra, ahonnan egy pf allint bukott... AJ vs QQ-ja volt, de jött az AKT5 boardra a river J. Sok sikert kívánt ezután. :) Hát reméltem, hogy lesz is, de persze hogy nem... Az ITM-et megcsináltam, 774 játékosból 57. lettem. 11$ volt a buy-in, 30$ a nyeremény. Carbonon buktam 5$-t cg-n, így +16$ a mai nap. Ez rendben van, csak emiatt nem alszok most, csak 3 órát... Még megyek fürdeni is... Grr... Gondoltam, ha már idáig ébren leszek, akkor el kell érnem valami szépet, vagy inkább essek ki hamarabb... De nem, megint pont itt esek ki. És megint hogyan?? Kis vakon 3-as M-mel allint tolok A6o-val, nagyvak hasonló shor mint én megadja. Na mi van nála? A5. Na mondom ez az, nyerem vagy split lesz. Nem, nem nyerem, nem is split, mivel a river (de most komolyan, miért mindig a river???) 5-ös... :(
Tudom, hogy nem játszom olyan borzasztóan a tornákon, főleg olyankor, amikor igazán koncentrálok, türelmes vagyok, és nagyon figyelek... Ilyenkor sokszor sikerül az ITM, összességében is elég nagy %-ban vagyok fizetős helyen, de mindig ilyenen úszik el a dolog... Valószínűleg ha sokkal több tornán játszanék, egyszerre is akár 4-5-öt, akkor lennének jobb eredményeim, FT-im vagy akár Top3-aim, de egyszerűen nem vagyok benne biztos, hogy ez megéri cg helyett, nem beszélve arról, hogy iszonyat lehangoló tud lenni, amikor 3 és fél óra "munkád" egyszer csak elúszik a riveren. (hehe :D) Most legalább vmi kis pénzt találtam azért... De amikor ez ITM előtt van... Még rosszabb...
Szóval nem alszom ki magam, nem is tanultam... Szép vizsgázás lesz ebből kedden, de méginkább csütörtökön... Előre félek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése