2009. február 12., csütörtök

2009-02-05

A hétvége és a hétfői cg elég szarul sikeredett, meg elég kedvtelen és passzív is voltam (biztos a szar idő miatt, 4 napja esik az eső...), nem is játszottam azóta Bodogon. Betfairről tegnap megérkezett a pénzem, be is fizettem Action Pokerre. A Carbon Poker viszont szégyellheti magát, vasárnaptól nem jött meg a pénzem. A levelükben 3 napot írtak, ma a supportos már 3-5 napot mondott, és ahogy elnézem, 5 nap is lesz belőle minimum. Ejnye, nagy fekete pont Carbon Poker. :) Jó lett volna, ha jön a pénz, fizetnék is be másik terembe, nagy bónuszvadászaton vagyok. :D

Na szóval, Action Poker. Action... LOL... Általában max. 2, azaz 2 NL10 FR asztal van, mellé egy-két SH, de amit most gyakorolgatok itt, mert kicsit rá is vagyok kényszerülve, az a HU CG. Egyelőre jól alakul, eddig 5-6 emberrel ültem le játszani, és vhogy mindig én fejeztem be jobban. (1 ellenfelem volt, aki sztem jobban játszott mint én, de kapásból -10$-ral indult ellenem egy allin miatt... aztán gyakorlatilag felhozott, mindketten mínuszban fejeztük be, és az Action Poker nyert... :D) Összesen +23$-ban vagyok tegnaptól, sztem borzasztóan játszanak a játékosok, de máshogy borzasztóan, mint mondjuk Bodogon. Elég nehéz jellemezni ezt a játékot. Kicsit weaktight, ha mki checkel, akkor egy fél potos emelés, és miénk a pénz. Máskor meg végigjönnek allinig bottom pairrel. Ki érti ezt? :) Egyből -20$-ral indultam, de azóta kicsit jobban kiismertem mi a dörgés, azóta szépen egyenletesen nyerek, remélem nem csak upswing. :) 1.000 pontot kell elérnem, ezután kapok 100$-t, +10$-t mert az Anniversary Race-en meglesz a 2.000 savvy pontom, valamint még 800 pont után megkapom a terem 100%-os bónuszát, ami 150$-t jelent. Most 150 pontom van, igyekszem minél gyorsabban összegyűjteni.

8-tól indul az OPHU freeroll, valamint játszom majd egy Action Poker 500$ garantált rebuyoson, egész jónak tűnik, kíváncsi vagyok milyen erős a mezőny a tornákon. Buy-in $2.75+$0.25. Remélem jól fognak sikerülni, igyekszem és már nagyon szeretnék egy ITM-et... :( Hajrá!!!

Tegnap néztem egy filmet, mostanában fogok párat és leírom ide a meglátásaimat. A címe Taken volt, elég friss film, Liam Neeson a főszereplő. Mindenhol azt olvastam róla, hogy egy jó pörgős eksönmúvi, úgyhogy megnéztük tesóval. Hát nem csalódtunk. :) Ebben nem nagyon vannak vicces macsóbeszólások (bár jókat lehet azokon is röhögni, Bruce Willis a mestere ennek :D), kegyelem nélkül végigdarálja lánya elrablóit, és elég hitelesen. (már amennyire az ember ezt el tudja képzelni, hogy hogy is menne valójában :) ) Amint a főszereplő megérkezik Franciaországba, elkezdődnek az események, és megy az akció a film végéig. Szóval nekem tetszett, nálam ez egy 7/10-et ér. Klassz, aki szereti az akciófilmeket, annak tudom ajánlani. Liam Neeson kőkemény, nekem kicsit meglepő is volt ez az alakítás a Baljós árnyak és Gordon felügyelő után. :)

Ma volt megint Lost... Szerintem kib***ott jó! Egyszerűen minden héten ezt lehet elmondani már jó ideje, úgy a 3. évad második felétől nem nagyon tudok rossz, unalmas részt említeni, az 5. évad pedig mindent überel. Pörög a cselekmény több szálon is, nagyon jól el vannak találva a párbeszédek, Sawyer mai beszólásai meg... A "time travel's a bitch"-en nagyon jót röhögtem. :D És utána közvetlen a Köszönöm Istenem és Visszaszívom.. :D Várom a következőt. :)

A héten megtörtént a tantárgyfelvétel is, Beám ma vett fel nekem két tárgyat (nagy puszi érte ;) ), mert nekem csak 30 kreditet sikerült, Ő meg egy kis Neptuntündér, olyan mintha össze lenne kötve a tudata a rendszerrel, elsőként látja a fontos üzeneteket, a jegyeket, most is fel tudta nekem venni a ma megnyitott tárgyakat stb. , pedig esküszik, hogy nem lóg rajta egész nap. ;) :) Na én pont az ellenkezője vagyok, amióta felvettem a tárgyakat, még nem is voltam a Neptunban, hát igen, a nemtörődömség... Szóval kezdődik az új félév. Egyébként nem is tudom, hogy leírtam-e már a naplómban... Szóval a számviteli rendszerek harmadszorra csak sikerült, 3-as lett, aminek örülök, így minden tárgyam meglett és 3,93 lett az ösztöndíjátlagom (a tanulmányi 3,7), ami tekintve, hogy szinte semmit nem tanultam, kifejezetten örömmel tölt el. :)

Na, ennyit mára, legközelebb már nem fogok ilyen szüneteket hagyni két bejegyzés között, mert így sokat kell írnom. :D

Holnap is lesz filmezés, a Nem vénnek való vidék lesz terítéken. :) Már kíváncsi vagyok, milyen lehet az a film, amit a kritikusok, az imdb és a filmbuzi.hu (jó kis oldal ;) ) a k***ajó film kategóriájába sorol, miközben haverom szégyellte magát, amiért barátnőjének és másik 5 ismerősnek ezt tette be megnézésre, mondván nem fogják megbánni. :D Megbánták. :D Tesóm csak annyit fűzött hozzá, hogy reméli nem kell azt átélnie, amit a 2001: Űrodüsszeiánál. :D Én végignéztem, ő feladta 1,5 óra után. :) Bár régi film, mi biztos nem tudjuk már úgy értékelni, más ez egy sci-finél, mint egy kriminél vagy drámánál. (pl. nagy kedvencem régi filmek közül a 12 dühös ember, mindenkinek tudom ajánlani, aki szeret kicsit gondolkozni)

GL Mindenkinek mindenhez! (milyen szép és milyen konkrét búcsúzás ez :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése