2009. február 12., csütörtök

2009-01-31

Ma sem volt egy frenetikus a játék. Betfaire-en 15$-t buktam 4-5 SH asztalon, Bodogon pedig egy $10+1-es tornán addonoltam is, így 21$-t. Összesen -36$. Nem, most nem az én hibám, ez egy ilyen nap volt. Betfaire-en már az első 5 perc után azért játszhattam, hogy visszahozzam a -15$-t. Hát nem sikerült. Illetve de, sikerült, voltam még +2$-ban is, de akkor jött egy 180 BB-s set vs nagyobb set allin flopon, miért is ne. A legjobbkor. Most nem fogom felsorolni, hogy mivel kaptam ki, teljesen mindegy, valszeg megvan a bónusz és akkor megyek is ebből a hányadék teremből. Azért csak valszeg, mert ugyebár a szar pontokat sem tudja valós időben mutatni, mindösszesen egyszer van frissítés naponta. Holnap igazolom még nekik, hogy elmúltam 18, és megy is a cashout, tényleg remélem hogy összeszedtem azt a nyomorult 250 pontot. A következő termet meg kinézem holnap, és amint lehet, fizetek is be. I'm the Bonus Hunter. :)
Bodogon meg... hát az eddigi legnagyobb lapsivatagot éltem át, szerintem ilyen durva még nem volt. Most nem akartam kapkodni, igazán türelmesen kivártam. A 3 legjobb lapom: ATo, ATo és egy 66. Most komolyan 110 leosztásból ez?? Ez egy vicc. 2-es M-mel mentem allin ATo-val, 88 adta meg, jogos, okés. De amikor egyszer jön az a nyomorult tízes, akkor miért kell, hogy neki 8-as pókere legyen??? Komolyan, amikor már a kieséssel dacolva egy coinlip allin helyzetbe kerülök, mindig így szarrá vernek. Elképesztő. Hogy fogom így megszeretni a tornákat? :D
Na sebaj, most itthon leszek egy hétig, pókerezni és filmezni fogok mint állat.
A tegnapi vizsgám eredményét még nem tudom, valszeg már csak hétfőn lesz fent Neptunon. Remélem sikerült.
A gépünkkel viszont még mindig van valami gáz, mivel egy-egy újabb játéknál kritikus hibával lefagy. Nem tudom, mi a franctól lehet, Warcraft 3-nál pl. még nincs gond, de egy Painkiller szintűnél már lefagy. Bemásoltam a hibakódot a google-be és most az AVG-re gyanakszom, konzultálok majd keresztfaterommal. A másik gép remélem üzemképes állapotban lesz hétvégén nettel együtt, annyira jó lenne.
Mindenkinek jó pihenést kívánok, akik most egy vizsgaidőszakon vannak túl éppen!:)
Jóccakát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése