2009. február 12., csütörtök

2009-01-04

Először is kezdeném azzal, hogy tegnaptól jól megy a cg. Kaptam most is iszonyat bad beateket, amiket le is írok, szeretném tudni, hogy gondoljátok, jól voltak-e ezek a handek megjátszva, hibáztam-e, mit kellett volna másképp csinálnom, és persze leírom, hogy én hogy gondoltam. Tegnap este 16.85$ plusz jött össze 550 hand alatt, ma reggel pedig 22.67$ 253 hand alatt, ami nagyon jónak tűnik, de hihetetlen módon simán lehetett volna 60$ is. Lassan elfogynak viszont a T$-jaim, már csak 38 van, a tornák nem igazán mennek, ma viszont este megpróbálom majd a $10k garantáltat azért. Ráadásul jó sokat játszom most, tegnap reggeltől eddig 1800 cg handnél járok, így szépen gyűlik a bónusz is, de nehéz lesz összeszedni ezt a 140$-t. (remélem jár amúgy :) ) Viszont mindenképpen megéri így "állatkodni", mivel az elért profiton felül egy hónap végi 140$ nem kis pénz, ráadásul majd beváltom a pontjaimat is, amiért szintén jár majd vagy 30$. Jó kis kiegészítés ez. :) Nem tudom, hogy most összesen hány cg handnél járhatok, majd tesómat megkérem ma, hogy küldje át az excel fájlt, és akkor összesítek egyet. Szerintem olyan 5000 hand környékén lehetek, és talán most lendültem át pluszba... Ez elég szomorúan hangzik mondjuk, de hát remélem így fog menni továbbra is, és akkor mire meglesz a 10.000 hand, összejön egy egész egészséges bb/100. Most pedig jöjjön a két kritikus hand. :)

1. hand:
Én voltam a dealer, jött egy call elölről, ezt megadtam én is 77-tel, majd jött egy emelés 5 BB-ig a BB-től, elölről kiegészítettek, így megadtam én is. Pot ekkor $1.60. Jött a flop 5h9s7h. A BB 50 centet emel, ezt elölről megadja a srác, én pedig emelek 4$-ig, hogy ha valakinek színhúzója lenne, az akkor legyen szíves itt eldobni. Tudom, hogy jócskán overbeteltem, de szerintem itt ez nem rossz játék. Ráadásul lehet náluk valami idióta sorhúzó is, amivel nem szeretném ha bent maradnának. Ezt a BB megadja, a másik dob. A pot itt $10.10. Jön a turn, egy káró 10-es. Itt a BB emel 10 centet(!!!), na mondom, ez nagyon blocking bet szagú, valszeg színhúzója van, amit nem tud elengedni, gondoltam valami AhKh, AhQh lehet, bár akkor az a megadás nem volt a legjobb előbb. Ha magasabb szet (bár a játék képe mást mutat), akkor meg így jártam. Úgyhogy itt úgy döntöttem, hogy bezúzom az allint. Ja, fontos, hogy a hand előtt 22$-om volt, neki 14$. Tehát allin, amit megad a maradék 9.5$-jával. Figyelitek? 10 centet emel, aztán megadja a 9,5$-os allint... No comment. És most jöjjön a mutatás, szétfeszít a kíváncsiság, hogy ezt mi a jó éggel követhette el... Na, na?? Mutat: JJ. Hát mondom ez jó, juhhéééé!!! És akkor jön a river: 8. És ekkor szidtam az anyját. Nem szép dolog, de szidtam. Szóval ez, hogy runner-runner sorral, idióta játékkal (igen, szerintem ez a 4$-os reraisem két játékosra, majd az allinem után igenis idióta játék deep stackkel...) verjen meg úgy, hogy flopon 2 outja volt, turnön, pedig 6, ez borzasztó. Főleg deep stack esetén kellemetlen ez.... Ahelyett, hogy elnyertem volna megérdemelten a 14$-ját, buktam 14-et, ami között 28$ a különbség.
Egyszerűen szerintem preflop jó volt a call, 5 BB mid pp-vel két ellenfél ellen, Selindek is így javasolja, és totál jogos. Ha jön a set, akkor szuper, ha nem akkor dobás. Jött a set. Emeltem korrekten, sőt, overbet volt, megadta. A turn allin szerintem szintén jó, de megadta. Jött a runner-runner sor, ráadásul még gutshot is hogy az a... Egyébként komolyan mondom, a gutshot veszélyesebb, mint az openended... Azzal olyan ritkán vernek meg, pedig tényleg figyelem mindig, de nem a gutshotot húzzák be állandóan. Persze itt nem is az a lényeg, hogy ez jött be neki, hanem az, hogy egyértelműen vert helyzetben nem tudta eldobni az overpairt deep stackek esetén. Persze bemákolta.

2.hand:
Ezt nem részletezem ennyire, mi mással kaphattam ki, mint AA-szal. :) Szóval én emeltem egy limpelő után 6,5 BB-t (ha vki egy kicsit figyel a játékomra, akkor már ebből tudja, hogy QQ, KK vagy AA van nálam... egy kis műhelytitok :D Bodogon meg úgyis leszarják :D), amit aztán ő serényen megadott, ketten néztünk flopot. Neki 5$-ja volt a hand előtt, ez lényeges. A flop K85 rainbow volt. Itt emelt $1.25-öt, maradt előtte 3$. Itt gondolkozhattam. Megadom neki, akkor a pot 3,5$ lesz, és turnön valszeg allint tol, ami szintén nehéz helyzet, és úgysem fogom elengedni. Lehet nála bármilyen Kx, amivel azt gondolja, hogy nem talált el a board. Szóval úgy döntöttem, hogy flopon allin teszem, amit ő egyből megadott... Na mondom ez nem jó. És mi van nála? Nem 88, és nem 55, bár azzal sem lenne túl jó játék 5$-os stackkel 6,5 BB-t megadni a setre várva, sokkal jobb. K8o. Hát persze, mi más... Nem jött a második párom, így ez +5 helyett -10$.

Szóval ez a két hand, ha én nyerem, +38$-t jelentett volna, vagyis +60-ban zárhattam volna ezt a 250 handet. De hát, ez azért túl sok lenne szerintem, úgyhogy maradt ez a 22$, ami szintén nagyon szép. :)
Most pedig költségvetési kapcsolatokat tanulok, mert már éppen itt az ideje, azután pedig egy kis regionális politika következik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése