2009. február 12., csütörtök

2008-11-13

Most borzasztóan frusztrált vagyok. Nem elég, hogy tegnap és tegnapelőtt nem játszottam, én nem akartam a -3 beülő miatt, hogy kicsit elfelejtsem. Ma sem tudtam játszani. És ami még szebb, valószínűleg egész hétvégén nem fogok tudni, és jövő héten sem lesz sok időm. Jönnek a szar beadandók. Semmit nem utálok jobban, mint beadandót csinálni. Inkább megtanulom a sok értelmetlen dolgot is, mert az nem emészt fel feleannyi időt sem. De a beadandók... Nem arról szólnak, hogy alkoss valamit, legyél kreatív, és akkor ennek megfelelően kapsz valami feladatot. Nem, írj erről, így... Ez általában kurva sok időt felemészt, és a végén egy darab szar az eredmény, mivel a neten az egészet megtalálod, csak kicsit másképp, kicsit szétszabdalva. Totál értelmetlen. De hát... Ez van, ezt kell szeretni. Persze tudom, hogy nehéz ilyen feladatot kitalálni, és hát senkinek sincs erre ideje, a tanároknak sem... Megcsinálom lelketlenül, ez a követelmény. Mindenhol ez a követelmény... Általános iskolától erre nevelik az embert, hogy lelketlenül csinálja a munkáját. Mert az muszáj. Hm... Kicsit elragadtattam magam. :)A héten megírt környgazd. zh úgy érzem jól sikerült, bár csak vagy 3 órát tanultam rá, elolvasgattam a tavalyi zh kérdéseket, és azokat nagyjából megtanulgattam. Szinte szó szerint ugyanazok a kérdések voltak... Nem bántam... :)
Ma beültem az OPHU-s free-re, TT-vel AK ellen kiestem, lecalloltam az allinjét. Értelmetlen volt, de nem volt kedvem szarakodni vele. Érdekes, hogy ameddig nem volt Titanon pénzem, gyakorlatilag mindig ITM voltam, amióta van, azóta nem megy... Valószínűleg hozzáállás kérdése... Most nem vagyok annyira rákényszerülve, hogy jól menjen a free, így nem is megy jól. Fejben át kellene ezt jobban gondolni, és komolyabban venni, mert így nem lehet. Azután én hülye, nemnormális barom, indultam egy 35k garantált R/A touron, 10+1 buy-inesen. Kiestem. Nem szabad ilyenen játszani... Pedig egyszer véletlenül ITM lennék valahogy, az megdobna rendesen, és tudom, hogy képes is lennék rá, de hát... Bankroll management... Úgyhogy nem kellene ezt csinálnom... Előtte nyertem Omahán ugyanennyit, úgyhogy 0-án maradtam.
Szeretnék most nagyon sokat pókerezni, mert az utóbbi időben elkaptam a fonalat (na nem a -3 buy-ines sessionre gondolok), úgyhogy jó lenne játszani, és egyre feljebb menni, tényleg komoly bankrollal rendelkezni. Érzem, hogy menni fog, de idegesít, hogy nem tudok annyit játszani, amennyit szeretnék. Most is olyan jó lenne vagy két órát cg-zni, de reggel 5-kor kelek, úgyhogy zuhany, és le kell feküdnöm. Barátnőm is itthagyta nekem a laptopját. Semmi értelme nem volt. Elb*sztam az egész napot... Nem is tudom, hogy mire... Ennél jobban semmi nem bosszant.
Holnap hazamegyek, megcsinálom az infómen beadandót gyorsan, nagyon gyorsan, aztán a reg pol beadandót is összedobom, és vhogy szánok időt a pókerre. Bónuszvadászkodni is akarok most már Pokersavvy-n, most már megvan a bankroll hozzá, és iszonyatos módon meg tud dobni. Ha valaki kijátszotta már ezeket a bónuszokat, megköszönném, ha segítene, hogy hol érdemes először játszani, mely termek bónuszai a legkönnyebben teljesíthetőek, melyek érik meg idő-nehézség-savvy points viszonylatban a legjobban.
Mára ennyi lett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése