2009. február 12., csütörtök

2009-02-07

Tegnap nem játszottam, úgy éreztem, jót tesz 1 nap szünet. Így is lett. A Nem vénnek való vidék című filmet nem néztük meg, úgyhogy arról majd csak jövő hét végén írok, ha visszajöttem Miskolcról.

Szóval ma végre megjött a pénzem a Carbon Pokertől, vasárnaptól már éppen itt volt az ideje, úgyhogy egyből "be is fektettem". :) Nézegettem a savvy bónuszokat, és a Red Star Pokerre esett a választás. Ez a Cake Network tagja, itt OPHU-n nem láttam a termek között, nem tudom miért, gyakorlatilag ugyanaz mint a Cake Poker, ugyanaz a szoftver, az akciók, az FPP-k, gold chipek, gold cardok működése és gondolom a Networkön belül együtt játszhatnak a játékosok. Ha most valaki elolvassa a fenti kis bemutatkozó szöveget, akkor azt láthatja, hogy azóta meggyűlölt Cake Poker. :) Nos, már korábban írtam itt a naplómban, vagy a megjegyzések között, hogy így "érettebb" hozzáállással az a véleményem, hogy valszeg egy csúnya bukószériát foghattam ki akkor (vagy éppen a "kezdők szerencséje" hagyott el akkor :) ), és nem igazán tudtam még felmérni, hogy mi a dörgés. Most azért már elmondhatom, hogy láttam pár termet, és lejátszottam sok-sok ezer handet NL10-en, meg pár ezret NL25-ön, úgyhogy tapasztaltabban érkeztem. Viszont nem nagyon tudtam FR-en játszani, mivel NL10-en nem volt egy asztal sem. :-O

Na most mi legyen? Betfaire-en nem kellett olyan sok pont, ott lejátszottam SH asztalokon a bónuszt, de nem igazán éreztem jól magam a szoftver miatt (tényleg, eddig ez az egyetlen terem, ami igazán kiborított ilyen szempontból, pedig nem vagyok finnyás... még az Ongame-en van egy-két problémám a gombokkal és az átláthatósággal, de azt kibírtam, illetve ki fogom bírni...), -25$-ban zártam, a bónusszal viszont 55$ plusz jött ki. Itt viszont "kicsit" többet kell játszani a bónuszért, szóval... De hát belevágtam, meg kell tanulnom ezt is, úgyhogy elkezdtem játszani 10 percig 2 SH asztalon. Mivel ezt untam, nyitottam még 2-t. 4 asztalon már kicsit jobban pörögtek az események, lehet, hogy még 1-2-t nyitottam volna hozzájuk, de 14"-os monitoron nem az igazi. (most a saját szobámból játszottam :) ) Szóval maradt a 4. Az átlagpotok nem voltak túl magasak, féltem is hogy gond lesz, nem fogom tudni kezelni ezt a játékot, de pozítivan csalódtam. 180$-t depóztam, ami 18 beülő, nem egy életbiztosítás (bár -6-7 BI-nál még nem volt nagyobb downswingem, ne is legyen), SH-n meg talán még nagyobbak a kilengések, de 206$-nál hagytam abba olyan 2,5-3 óra játék után.

Összességében pedig tetszik a terem, szerettem a Cake-et is, jó a szoftver, a grafika, hangok, gombok is rendben vannak, szóval okés. Ez a gold chip dolog is tetszik, a pontok dealt hand után jönnek, szóval az is okés. 1000 FPP-t kell gyűjtenem, ami után kapok a savvy-tól 80$-t, plusz ahogy néztem a Red Star is ad 166 FPP-nként 10$-t, szóval nem ez a borzasztó egyben játszd le és akkor majd odaadjuk dolog megy itt. (mint Action Pokeren... 1.000 pont után 100$ savvy bónusz, valamint 1.800 pontot kell elérnem másfél hónapon belül 150$-ért... kemény lesz, amennyi asztal ott van... de azért 250$ szép kis összeg a játékban elért eredményen felül) Kaptam ma egy gold cardot is, egy treff 2-est. Tetszenek ezek a dolgok, mindig nézi az ember, hogy mennyi pontja van, mikor kapja már a gold chipet, meg úgy örülök a gold cardnak, mint kiskoromban annak, ha új autó volt a Turbo rágóban. :D

Szóval eddig okés a terem, remélem a későbbiekben is így lesz. Néztem még, hogy a Gnufnál van a legjobb bónusz, de ahhoz minimum NL25-ön kell játszani, azon meg nem akarok ilyen 150-200$-ral. Amint meglesz ez a két terem, akkor megyek Gnufra kicsit nagyobb összeggel. Aztán meg a Littlewoods és a Mansion Poker esélyes. Uh, mennyi lehetőség. Ilyenkor van egy olyan érzés bennem, hogy még, még akarok játszani. :D Tényleg egyre jobban érzem, hogy a CG való nekem, és tornát már csak azért sem éri meg játszani, mert a kudarc elveszi a kedvem a CG-zéstől is...

Holnap megyek Miskolcra, este nem is fogok indulni a Bodog $10k garin sem. Nyitóbuli lesz, szóval... ;) Garantált $10k helyett garantált vodkázás lesz a program. :) Reggel korán kell kelnem, 6 órakor, úgyhogy most megyek is aludni.

Jó éjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése