2009. február 12., csütörtök

2008-11-26

Ez az ECOOP event sem tartott sokáig. Miért nem tud a szerencsesorozat egy ilyen touron elkapni? Komolyan, ilyen lapokkal egy 2$-os Freezouton is mehettem volna a sunyiba. 1056-ból 852. Szép. A lapjaim (érdemes végignézni): 39o, 6Js, A6s (raise, reraise előttem), K4o, 45s (itt raise elölröl, kiderült QQ-val), Q9o, 79s, 45o, Q3o, 69o, K7o, 34s, 95o, T3o, J7o, A9s (!!!!), KJo (raise, reraise allin ment, úgyhogy dobtam messzire), 53s, 38s, 57o, 4Ao, 25o, 38o, 96o, 48o, 75o, 59o, 34o, Q5o, Q2o, Q8o, 43o, 48o, T2o, Q3s, J6s, 39o, 99 (na mondom, első értelmes lap, short stack betolja az allint, átlag fele alatt voltam, megadtam, mutatja a TT-t... ) Ezután 3-as M-mel kaptam egy AKo-t, betolom, természetesen körfold, ezután 96o, 27o, majd 2,5 M-mel betoltam középről 78o-val, amit lecallolt hátulról egy AA. Kegyelemdöfés. Esélyem nem volt. Leheletnyi sem... Komolyan hihetetlen. Tisztában vagyok vele, hogy akik nyerik a tornákat, azok sem AA-okkal mennek végig. De ez azért egy nagyon rossz sorozat, azt így végignézve lehet látni. Egyszerűen nem jött egy limpelésre alkalmas pp, egy emelésre alkalmas AT, AJ,AQ, vagy KQ, prémium lapokról ne is beszéljünk, nem voltak nagyok az elvárásaim. Suited connector is olyankor jött, mikor emeltek, meg korai pozícióban voltam. Azzal nem lehet megadni egy turbo R/A-n. Bármikor emelhetnek mögöttem, és akkor dobás. A 99 callomon lehet vitatkozni, lehet hogy rossz volt, de mikor az ember kap ennyi használhatatlan lapot, utána kap egy 99-et és short ellen kell allin mennie, úgy, hogy átlag fele alatt van a stackje... Én nem érzem hibának. Hogy pont ilyenkor jöjjön ki ilyen kegyetlenül szarul... Fenébe. Remélem ezért kárpótolnak majd a $150k PLO-n... :)
Nem tudom, hogy megpróbáljak-e bejutni még egy ECOOP eventre... Nagyon úgy néz ki, hogy mínuszos lesz ez a próbálkozás és elég hullámzóvá teszi a kedélyállapotomat is... Bodogon már ennyi idő alatt lehet, hogy nyertem volna annyit cg-n még NL10-en is, amennyit egy gyengébb ITM jelent egy ilyen tornán.
Ez van. Ma sem lettem milliomos, de hajthatatlan vagyok, szívós és kitartó, úgyhogy csakazértis nyerni fogok egy ilyen eventen!!!
Most meg kezdhetek tanulni a holnapi üzleti prognosztika zh-ra, mert még egy percet nem szántam rá. Déltől lesz. Csodák márpedig vannak. :)
Utána fél 3-kor elindulok a buszhoz, megyek haza és ott folytatódhat a beadandó-zh-prezentáció gépezet. Imádom. :) (lehet, hogy még lesz ECOOP szat is...:D minimum a rebuy NL-re még be akarok jutni...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése