2009. február 12., csütörtök

2008-12-21

Az utóbbi időben ritkábban írtam a naplóba, de talán most majd visszatérek a régi kerékvágásba. Nos, az ajándékvásárlás nem volt olyan sima természetesen, de végül mindenkinek sikerült vennem valamit. Beámnak már oda is adtam, tetszett Neki, és nekem is. :) Részletekre most nem térek ki. :) Na jó, fehérneműt vettem, pontos részletekbe nem megyek bele... Picim egy klassz Nike táskát vett nekem, valszeg már megunta a szenvedésem, amit a réginek a cipzárjával (megnéztem, így kell helyesen írni, vhonnan rémlett pedig a zipzár ;) ) műveltem. :D Emellé kaptam még egy szép Miskolci Egyetem felirattal ellátott igazolvány, illetve egyéb iratok tárolására alkalmas tokot. :) A régi már enyhén megviselt állapotban van, úgyhogy megérett a cserére. :) Azt inkább még nem írom le, hogy mit vettem tesómnak, és szüleimnek, nehogy ide tévedjenek és elolvassák. :)
Szüleimtől viszont már megkaptuk az ajándékot, ilyet még nem nagyon történt korábban, de megvették inkább most, és tesztelésre megkaptuk, hogy nyüstöljük. :D LG FlatronW1934S 19"-os, most próbálgattam pókerezés közben, szépen elfér rajta majdhogynem fedés nélkül 6 asztal 1440*900-as felbontásnál, sztem jól néz ki nagyon, még soha nem volt ekkora monitorunk.
Pénteken volt még egy jó kis környgazd. vizsgám a szerdai költségvetési kapcsolatok bukó után (már keményen benn is van az 1-es ;) ), és hát... remélem meglesz. Természetesen B csoportot írtam, ami általában szarabb, és az 30 elérhető pontból végülis a 15 pontnyi 3 kifejtős feladattal volt gondom "csak". Most hoztam haza tanulnivalót, két tárgyra fel szeretnék készülni a szünetben, egyik a költs. kapcs. másik a regionális politikák. Úgy döntöttem, hogy most a bukó után írni akarok egy 5-öst. Nem lehetetlen, ha megtanulom rendesen, akkor sikerülhet. :)
Reggel (azaz szombaton) a buszt sikerült Tomi barátommal parádésan elérni. 5:35-kor indul az első busz az egyetemről, a mi buszunk Starjánba pedig 6 órakor a Búza térről. A busz viszont most csak 5:40-kor indult, 5:55-re volt bent, úgyhogy futottunk egy nagyon jót - én 4 óra alvással, haverom 0 alvással (illetve olyan 10-12 óra Dotával :D) -, 6 órára pont odaértünk, a busz meg már indulni akart... Nagyon jó érzés lett volna tehetetlenül lekésni. Még kb. fél óráig levegő után kapkodtam... (elmegyek már orvoshoz januárban, benézek egy allergiavizsgálatra és tüdőszűrésre, mert néha kicsit hörgök esténként, főleg mikor esik az eső, és hát most két napig szakadt egyfolytában... ) Mondanom sem kell a tradícióknak megfelelően tátott szájjal aludtuk végig az utat, én majdnem elfelejtettem leszállni. 10km-rel a leszállásra alkalmas buszmegálló előtt én még úgy gondoltam, hogy elaludhatok, Tomi ébresztett szerencsére, mert pont akkor kelt fel. :)
És most egy kicsit a pókerről:
A héten nem játszottam hétfő óta, úgyhogy ma nagy élvezettel ültem le a gép elé. :) Nem akartam cg-zni, célom az volt, hogy minél több handet játsszak minél kevesebb pénz kockáztatásával. Összesen 6 tornára neveztem: 1. Titan 6000$ gari FR, $5.50 buy-in, 2. Titan $3.30 PLH, 2000$ gari 3. FTP $2.25 FR, 4. FTP $2.25 R/A, 5. Bodog 1500$ gari FR, buy-in $7.70, és Bodog $100k gari sat. buy-in $4.40.
Titanon mindkettőről kiestem, a 6k garin 1600 emberből 207. helyen, 200 fizetett. :) Simán bent lehettem volna, ha várok kicsit, de hát én SB-n egy feszes játékos ellen allint toltam, lopási kísérlet lett volna J9-cel, TT-zel instacallt tolt. FTP szintén mindkettőről elszálltam. Bodogon viszont jól alakultak a dolgok. A $7.70-esen mondjuk csak épphogy ITM lettem, bár sokkal több volt benne, még a végét át kell majd néznem, hogy kellett volna játszani. A $100k sat-on viszont bejutottam egy add-onnal, azaz $8.40-ért nyertem 109 tornadolcsit. :) Utánanézek még, hogy tuti fel lehet-e használni másfajta tornára, mert úgy gondolom, hogy nem fizetem be a $100k-ra, hanem inkább kisebb tornákra. Elég nekem a $10k-s verseny, ami holnap lesz, előbb fejleszteni kell a játékom, meg rá kell hangolódni, mielőtt felelőtlenül befizetnék 109$-t, inkább kezelem a bankrollom részeként. Valószínűleg 5-20$-os tornákra fogom felhasználni. A szatelitek viszont most már megállapíthatom, hogy nagyon mennek, az utóbbi időben szinte mindegyiken sikerült továbbjutnom, nyernem, pedig ugyebár ECOOP szatok is vannak közöttük. Most már csak a jobb ITM eredményeket kellene elérni. Ebből pedig valószínűsíthető, hogy a tourokon az ITM-en belüli játékommal vannak a legfőbb gondok... Valamit ki kell találni, mert szerintem az nagyban növelni az eredményességemet. Dolgozom rajta.
Ma elkezdtünk nézni tesómmal egy animét (bár fogunk többet is), a címe Monster, 74 részes. A sztori már az első rész alapján is érdekes. Az animéket amúgy csak ajánlani tudom mindenkinek, tudom legtöbben a Pokémonnal, Digimonnal meg hasonló gyerekmesékkel azonosítják, pedig hát... Vannak olyan történetek, hogy még ezekben az egyre jobb amerikai sorozatokban sem lehet ennyire csavaros, izgalmas dolgokat találni. Nekem eddig a Death Note tetszett legjobban, gyorsan ledarálható, mi alig bírtuk abbahagyni, tesómnak azóta is Kira a neve Kanin. :) Most elkezdtük ugyebár a Monstert, de töltöm le a Full Metal Alchemistet (ezt az A+-on is van (volt?), ezt tartják az egyik legjobbnak, meglátjuk), és az Elfen Liedet is, aztán meg még lesz egy-kettő szerintem, ha ezeket megnéztük.
Most pedig megyek fürdeni, majd pedig aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése