2009. február 12., csütörtök

2008-10-29

YEHAAWW!!! Már éjfél elmúlt, úgyhogy már 22 éves vagyok! :) Igen, furán is érzem magam, hogy a naplót írom... Nem gondoltam bele, csak elhatároztam, hogy ma már firkantok ide valamit, mert már 2 napja hanyagolom... Buli meg majd holnap lesz, úgyhogy ki kell majd aludnom magam (kurva nehéz lesz, mivel balekvizsga van a szomszédban, és hát van olyan is, aki ma bulizik...), nehogy megismétlődjön az, ami múlt héten... Akkor vicces volt, most viszont szar lenne, ha a szülinapomon aludnék el. :D Szóval holnap kipihent, friss akarok lenni, tökéletes időpontokban fogok 4-szer étkezni, estére jó kondícióban kell lenni. :)
És most néhány szót az elmúlt napokbeli pókerteljesítményemről.
Red Kings Póker Liga: Ha azt mondják, hogy a Cini Minis és a Tesco által értékesített Tesco Cinnamon Squares párosa lesz az, ami miatt kiesek, akkor csak bambán néztem volna arra az általam ezentúl csak elmebajos retardáltnak titulált emberre, akitől ez elhangzik. Pedig így történt. :) Szóval... 230-an neveztek, már csak 80-an voltunk, 25. helyen álltam, átlag feletti zsetonnal egy picivel. 30 hely fizetett, és ugyebár az első 50 kapott pontot. Na most... Haverom vett ilyen tescós cuccot, amit én megkóstoltam... Nagyon hasonlított a Cini Minisre. Barátnőmnek volt Cini Minis, és hát az ő laptopján játszottam. Egyszer csak szól, hogy kóstoljam meg, hogy hasonlítanak-e tényleg. Oldalra fordulok, Cini Minis a számban, visszafordulok, call. Mondom várjunk csak, én nem kisvakról egészítettem most, hiszen én voltam a nagyvak! OMG!!! Valaki allin ment előttem, de én ezt nem vettem észre, és kislányos zavaromban gyorsan nyomtam egy callt. 3700-am volt, az ellennek meg talán 2100-a... Valahogy így... K5o-val adtam meg a JJ allint. Természetesen nem nyertem. Innentől meg már vége volt...Morálisan összetörtem, Q9 allinemet KK fogadta. 70. hely. Kicsit átláthatatlan és szokatlan volt a szoftver is nekem, első alkalommal játszottam a Red Kingsen, és hát... megtörtént. :) De nem baj, nem szálltak még el a remények, optimistán állok hozzá, és akkor még elérhetek valami szépet! :) Úgy veszem, hogy egyszerűen csak kiestem, 1 verseny volt a 6-ból. Még 5 van, és azokon sokminden változhat. Ráadásul inkább egy ilyen kisebb (és egyébként nagyon szuper) versenyen történjen ehhez hasonló dolog, mint majd egy ECOOP event FT-jén. :)
Tegnap és tegnapelőtt nem nagyon jutott időm ezen kívül a pókerre, ma viszont bepótoltam a lemaradást.
Cash game-eztem Bodogon reggel, délután és este is, bár összességében olyan3-3,5 óra lehetett csak. Játszottam Hold'emet NL10-en és NL25-ön, illetve PL Omahát is. Összesen 47$-t nyertem, ami mai árfolyamon majdnem 10e Ft. Így most Bodogon 587$-om van, összesen pedig 950$ a bankrollom. Ma két asztalon egyszerre kaptam KK-t és AA-t, az AA-szal buktam egy beülőt (7BB-s emelésemet ketten adták meg, 85-tel illetve QJ-val flop 988, turn T, mindenki allin...), míg a KK-s emelésem egy ember adta meg 44-gyel, flop 4TT, ahol az emelések hatására csak 4,5 $-t buktam, mert éreztem, hogy erősebb... (bár én T-t sejtettem nála...) Ennek ellenére jött össze a +47$, úgyhogy szuper.
Azt hiszem már ennyi elég, holnap reggel, vagy nap közben vmikor valszeg játszok majd még, bár este tuti nem írok majd naplót. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése