2009. február 12., csütörtök

2009-01-17

Megint rajtam van a Bodog Poker bohócsapkája. Most 350 hand alatt nyertem kemény 1,5$-t, voltam +22$-ban is, de hát közvetlenül utána leverték 3 AA-omat és egy KK-omat. A kedvencem az volt, amikor egy magyar srác utána még ki is oktatott, hogy nagyobbat kellett volna emelnem. Hát gratuláltam neki. Persze, nem ő hibázott, hanem én. Én, aki emelt az AA-ával preflop 4-5 BB-t a limpjére, amit A5s-sel hajtott végre, majd kapott egy flushdraw-t és egy 5-öst flopon, én meg csak 3/4 potokat emeltem. Azt kétszer megadta, és riveren megkapta a flushét, én barom meg kifizettem. El kellett volna dobni a francba, attól hogy magyar valaki, még játszhat szarul... A KK-lyal nem bírtam kiemelni egy AJ-t, riveren kapta az A-t, egy másik AA-om egy ellenfél QJ-ja ellen bukott. Ez is jellemző, hogy egyetlen ellenfelem van, aki emelt, mondom most jól csapdázok egyet. Csak megadtam, nehogy az emelésemre dobjon, és reménykedtem, hogy kap egy top párt. Igazándiból lehet, hogy még jobban is jártam, mivel ha visszaemelek, azt is adja szerintem, és akkor a flopolt JJ5-tel az egész stackemet bukom... De ez annyira nevetséges szerintem. Úgy látom, most megint az a periódus van, amikor minden FD jön ellenem. Ja, egy másik AA-om pf raise után 567 flopon bukott el egy OOP megadó 84o ellen. Az igen kérem. Valami hihetetlen. NL25? Ugyan már, ugyanolyan szarul játszanak, mint NL10-en, de hogy ilyen peches leosztásokat kelljen átélnem... Ami tetszik, hogy itt talán még kevésbé tudnak dobni, mint NL10-en, viszont ők maguk passzívak flop előtt, alig van emelés. Viszont többször fordul elő, hogy UTG emel 2BB-t (nem, nem AA-szal, KK-lyal, valami szarral), azt megadják 4-en, utána én hátulról emelek 12BB-ig, és azt is adják. Utána meg mutatnak ilyen KT-szerű lapokat. De hát mikor bent van 4 ilyen, és a TT-mel kapok egy QJA flopot, akkor dobhatom a fenébe. (nem vagyok az a gutshotra menő fajta...) Ami meg még bosszantó, amikor van két overem, és jön egy 1BB-s nyitás, de mögöttem vannak még 2-en. Dönthetek, megadom és akkor lehet, hogy rámemelnek, vagy dobok, és utána látom, hogy a semmivel tette mindezt... Őrület, ami itt folyik. A bónuszból most 36$ van meg, hát szükség is lesz rá.
Tegnap megkaptam a 750 savvypontot, az még 75$ lényegében ugye.
De én komolyan nem értem, hogy másokat látok borzasztó rossz lapokkal játszani, és szinte soha nem látok ilyen bad beateket, mint amilyeneket én kapok. Bár az is igaz, hogy csak az tud bad beatet kapni, aki értelmes lapokkal játszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése