2009. február 12., csütörtök

2008-11-11

Hát... Most őszintén megmondom, hogy kicsit remegek a dühtől. Nem egész két óra alatt -72$. Egész nap egy büdös szar volt. Beadandóztam, tanultam a hülye faszságot, amit környezetgazdaságtannak hívnak, és holnap zh lesz belőle, mondom legalább legyen valami jó, játszom 1-2 órát...
Nos, ezek voltak:
AQ, flop Q66, 6 bb pf raise, a nap hőse 46-tal vert meg.
Két pár, ellenfél runner-runner flush.
Set, ellenfél runner-runner flush. (itt végig blocking betelt, amire potolt emeltem, aztán riveren esett neki, de basztam kifizetni, mikor checkelt, nem emeltem, annyira egyértelmű volt. )
Sor, ellenfél runner-runner flush.
Másik set 55-tel 456 flop, emel, én reraise, megadja. turn 8. 47 volt nála.
Meg még az apróságok persze, amik mindennaposak, de azokat már fel sem veszem. Ez viszont mind fájt egytől egyig, és ez, hogy sikerült 1,5-2 órába besűríteni...
Holnap tuti nem játszom, de holnap után sem, mert ezt el kell felejteni. Utána meg NL10, mert ezt a -3 beülőt NL25-ön kicsit még nehéz lelkileg kezelni. Majd belejövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése