2009. február 12., csütörtök

2008-10-18

Ez a reggeli 1 óra egy elképesztő szép session lehetett volna, ha nem bukok 2 beülőt a két AA-ommal. Így is +8$-ral zártam, aminek örülök, de hát azért...
Az elsőnél én voltam a hibás. Most már biztos, hogy utoljára slowplayeztem NL10-en, talán majd később, nagyobb limiten, ahol meg is éri. Itt ugyanis egyszerűen nem, mert senki nem emel, és csak becsábul mindenki, pedig első pozícióból próbáltam lassan megjátszani... Flopon meg nem bírtam elengedni, a srácnak meg két párja volt QT-zel. Jó, ez valóban az én hibám, vagy emelni kellett volna, vagy dobni a flop után. A másik viszont... 3-an limpelnek előttem, cutoffról emelek 6,5 BB-t, kettő megadás. 237 flop, short stack allinig megy, a másik srác megadja, nála full beülő van, én ráemelek egy egészségeset, megadja. Turn 7... Na mondom neeee... Itt viszont már nem dobhattam, úgyhogy allin lett. Short stack mutatja a 75-öt, a másik meg a 97-et... OMG... Megkérdeztem, hogy mégis mit gondolt, amikor megadott 6,5 BB-t, mi lehet nálam? Miért adta meg? Azt mondta: szeret nagy potokért játszani... LOL... Én meg szeretek jegyzetelni, úgyhogy írtam is hozzá... Bár ismerem már ezt a srácot, nyertem tőle egyszer-kétszer a hasonlóan színvonalas kezei miatt...Most reggeli (igen, kicsit későn :D), utána Tesco, majd tanulás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése