2009. február 12., csütörtök

2008-11-24

Bejutottam az ECOOP III# Event 1-re, de csak annyi értelme volt, hogy nem tudtam megcsinálni miatta a számvitel beadandómat sem, így holnap kapkodhatok vele, szerdán meg reggel vihetem be órára... :(
Ilyenkor, egy ilyen nagyobb torna után mindig nagy elkeseredettséget érzek. Kapok egy lehetőséget, de nem tudok élni vele. Legalább a 4 nagyobb tornámból, amire bejutottam (cake 100k, Bodog 100k, 2db ECOOP 250k) , csak 1 ITM-em lett volna... Csak egy... Valahogy, épphogy becsorogva... De nem... Mindig csak várni a következőt... Ott van még a PLO 150k-s, de már nem is reménykedem, inkább majd csak játszom...Játszom ahogy tudok, elvárások nélkül, úgy érzem, hogy az elvárások nem jók. Játszani kell, és egyszer majd sikerül. Türelmesnek kell lennem.
Ami borzasztó volt, hogy minden lopási kísérletemre (ilyen A8, A9, JT-szerű lapokkal) kaptam a nagyvaktól egy méretes reraise-t... Volt még egy AKs emelésem, amit megadtak, majd turn reraise jött, JTx flopon... Ezek vitték a zsetonokat. Az első 110 handben volt 2 AA-m, és 2 KK-m, ebből egyet fizetettem ki, a többinél kivétel nélkül pf fold volt. Érdekes módon akkor érek el jó helyezést, amikor szinte semmi prémium lap nem jön. Nem is szeretem annyira a prémium lapokat tornán, legalábbis alacsony vakoknál. Vagy nem fizetteted ki, vagy bebuksz vele... Természetesen a torna későbbi fázisainál jó ha jön, de olyankor nem szokása. :) Ez van... Egyébként úgy érzem, hogy nem is játszottam túl jól, bár nem csináltam egyetlen nagy hibát sem... Bár lehet, hogy az egy-két apró elég volt... :( A végén A7-tel toltam allint 4,5 M-mel, már rám került volna a vak, AA instacallt kaptam... Most el vagyok kenődve, zuhany és alvás jön valszeg, holnap meg egy újabb szürke hétköznap, nem pedig egy "de jó hogy nyertem tegnap x százezer FT-ot" nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése