2009. február 12., csütörtök

2008-11-09

Ma megfogadtam ugye, hogy nem pókerezem. Nem sikerült. Ez bizony egy nagy-nagy ejnye-bejnye. Játszottam egy 2$-os Turbo R/A-t Titanon, jól álltam egy ideig, voltam 7. is, mikor kb. az emberek fele (220-ból) már távozott, de két bad beat, és búcsúztam... Benne van... Viszont mindenképpen jól tettem, hogy benéztem cash game-ezni Bodogra. 3 óra alatt ugyanis 63$-t nyertem! Voltam 85$-nál is, de a végén egymás után 3 hand kicsit megtépázott. Ezek közül az egyiknek lehet, hogy nyitok egy elemző topicot, mert kíváncsi vagyok rá, hogy hol hibáztam, mit kellett volna másképp csinálni, vagy hát mi volt jó. Szerintem egész érdekes, jó kis hand. Nem azért, mert akkora nagy cooler, de nekem tetszett. Előbb viszont rá kell jönnöm, hogy hogy is működik ez, hogy lehet a handhistory.hu-ra handeket rakni stb., bár remélem ez nem okoz majd gondot. :)
Jelenlegi állás:
Bodog Poker: $829.64 (és már 51-52$ van a bónuszból, pedig még van vagy 5 napom, szóval ez már tuti meglesz... NL25-ön jobban jönnek a pontok)
Titan Poker: $231 (kicsit megcsappant az utóbbi időben)
Full Tilt Poker: $80.84
Moneybookers: $40
Összesen: $1180

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése