2009. február 12., csütörtök

2009-01-16

Örömömben írok egy gyors kis bejegyzést, majd este vagy holnap írok egy bővebbet. :)
Szóval tegnap közepesen ment a játék, volt AA-bukóm, full vs nagyobb full stb., de Carbonon nyertem 6$-t, Bodog NL25-ön pedig 7$-t, így ezzel elégedett voltam. Ma reggel kerek 150 handet játszottam Bodogon NL25-ön (későn keltem grr :S), és ezalatt nyertem 53$-t. SD won 100%, win if flop seen 73% (ja múltkor nem írtam, de NL10-en volt olyan, hogy ilyen mutatóm volt 3k leosztás után ;) ). Szóval jó lapjárás, és két ellenfél lehetővé tette számomra a 10.000 Ft-os órabért. :) Bodogon most már csak NL25-özni fogok nagy valószínűséggel, itt nagyon gyorsan jön a bónusz, most 24$-nál tartok, de nem tartom lehetetlennek sok játékkal a 140$-t január 24-25-ig. :) Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése